تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‌های ماهواره‌ای

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 14 مردادماه 1388  

 

تلاش شبکه تلویزیونی افغانی برای جذب مخاطبان ایرانی

 
 

یک شرکت خصوصی تلویزیون افغانستان در حال تلاش برای جذب مخاطبان ایرانی است. 

 
 

سایت فردا - یک شرکت خصوصی تلویزیون افغانستان در حال تلاش برای جذب مخاطبان ایرانی است.

شبکه «فارسی1» با هدف جذب مخاطبان ایرانی قصد دارد تا وارد دنیای رسانه‌های سرگرمی شود.

این شبکه قصد دارد تا سریال‌های معروف هالیوودی را با دوبله فارسی پخش نماید.

«فارسی1» متعلق به گروه رسانه‌ای موبی بوده و اصالتاً افغان است.

تلویزیون خصوصی طلوع از جمله وابسته‌های این گروه رسانه‌ای است که از سال 2004 به عنوان اولین شبکه خصوصی به جمع شبکه‌های تلویزیونی افغانستان پیوست و هم‌اکنون در سطح منطقه و افغانستان قابل مشاهده است.

این شبکه چندی پیش، اولین مناظره‌های انتخاباتی ریاست جمهوری افغانستان را بصورت زنده و به سبک آمریکایی به روی آنتن برد.

این اقدام افغان‌ها جهت جلب مخاطب فارسی زبان بویژه ایرانیان در کنار افغان‌ها و اهالی دیگر کشورها ارزیابی می‌شود چرا که می‌توانستند این شبکه را به زبان‌های دری یا پشتو راه‌اندازی نمایند.

تلاش شبکه «فارسی1» برای جذب مخاطبان ایرانی با‌توجه به اقبال آنان به سریال‌های هالیوودی همانند لاست و 24 را می‌توان در راستای کم کاری نهادهای فرهنگی ایرانی در برنامه‌ریزی و عملی‌کردن راهکارها جهت ارتقاء کیفی و کمی خدمات دانست.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed