تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: شنبه، 27 تیرماه 1388  

 

بینگ همچنان موتور جست‌وجوی شماره سه است

 
 

سایت جست‌وجوی جدید مایکروسافت با وجود رونق محسوس در ماه اول فعالیتش با فاصله پس از گوگل و یاهو در مکان سوم قرار دارد.  

 
 

سایت جست‌وجوی جدید مایکروسافت با وجود رونق محسوس در ماه اول فعالیتش با فاصله پس از گوگل و یاهو در مکان سوم قرار دارد.

به گزارش ایسنا، بر اساس ارزیابی کام اسکار، سایت جدید بینگ 8.4 درصد از بازار جست‌وجوی اینترنت آمریکا در ماه ژوئن را به‌دست آورد که نسبت به 8 درصد در ماه می افزایش یافته است.

به نظر می‌رسد پیشرفت اندک مایکروسافت به بهای افت یاهو بوده است زیرا سهم گوگل 65 درصد ماند اما سهم یاهو در ماه ژوئن به 19.6 درصد کاهش یافت.

برتری گوگل به معنی سهم بزرگ‌تری از درآمد تبلیغات اینترنت است که تبلیغ‌های متنی کوچکی هستند که در کنار نتایج جست‌وجو ظاهر می‌شوند.

مایکروسافت سالها در تلاش بوده تا با استفاده از سرویس جست‌وجوی قبلی لایو سرچ و همچنین خرید یاهو در عرصه رقابت با گوگل همگام شود و عرضه بینگ تلاش جدید این شرکت نرم‌افزاری برای حضور بهتر در عرصه جست‌وجو نسبت به رقیبان خود است. نتایج ماه ژوئن مورد استقبال تحلیلگرانی قرار گرفت که پیش‌بینی کردند سهم بینگ به 10 تا 11 درصد برسد.

مدیران مایکروسافت اعلام کردند انتظار تغییر فوری در سهم جست‌وجوی بینگ را ندارند اما ارزیابی کام اسکار بسیار پایین‌تر از گزارش‌های منتشره در اوایل ماه ژوئن بود که سهم مایکروسافت را بالای 10 درصد نشان می‌دادند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed