در جدیدترین شکستی که بازار رسانههای آمریکایی تجربه کرد، نشریه تازه راه اندازی شدهای که با چاپ وبلاگها قصد داشت روزنامهها را متحول کرده و حیات دوباره به آنها ببخشد، تعطیل شد.
به گزارش ایسنا، چاپ روزنامه Printed Blog که تبلیغات ارزان و هدفمند مشابه تبلیغات اینترنتی به شرکتها عرضه می کرد و از ماه ژانویه در شیکاگو و سانفرانسیسکو شروع به فروش کرده بود، به دلیل فقدان سرمایه گذاری خارجی متوقف شد.
این روزنامه واقع در شیکاگو در مدت شش ماه فعالیتش 16 نسخه در تیراژ 80 هزار منتشر کرد و در طی این مدت 100 هزار نسخه آن دانلود شد.
این نشریه که کاملا رایگان بوده و از محل تبلیغات در کنار محتواهای مکتوب و در وبسایت خود درآمد کسب میکرد، پستهای وبلاگ، کامنتها و عکسهای ارسال شده توسط خوانندگان را به شکل سه یا چهار ستون که قالب آن به شکل وبلاگها بود در چهار صفحه منتشر می کرد و به کاربران امکان می داد با رفتن به اینترنت و انتخاب وبلاگی که میخواهند در نسخه آنها منتشر شود، نشریه خود را سفارشی کنند.