تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: شنبه، 20 تیرماه 1388  

 

احتمال پولی شدن دسترسی به نیویورک‌تایمز قوت گرفت

 
 

جدیدترین گزارش‌ها حاکیست روزنامه نیویورک تایمز در حال بررسی تعیین پنج دلار هزینه ماهانه برای دسترسی به محتوای آنلاینش شامل وبلاگ‌ها، مقالات و مولتی‌مدیا است.  

 
 

جدیدترین گزارش‌ها حاکیست روزنامه نیویورک تایمز در حال بررسی تعیین پنج دلار هزینه ماهانه برای دسترسی به محتوای آنلاینش شامل وبلاگ‌ها، مقالات و مولتی‌مدیا است.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش بلومبرگ، نیویورک تایمز ایده پولی کردن دسترسی به وب سایت خود را در یک نظرسنجی از مشترکان این روزنامه مطرح کرده و از آن‌ها درباره تخفیف 2.50 دلار نرخ دسترسی به محتوایش نظرخواهی کرده است.

این روزنامه در سال 2007 با سرویس اشتراک آنلاین Times Select که دسترسی پولی به محتوای مقاله نویس‌ها را فراهم می‌کرد به سرویس‌های مبتنی براشتراک روی آورد. این بخش در اوج خود در سال 200 هزار کاربر یا حدود 10 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

نیویورک تایمز این سرویس را که طبق اعلام مدیران این روزنامه، شمار خوانندگان موجود را برای تبلیغ‌کنندگان محدود می‌کرد، تعطیل نمود اما کاهش یافتن درآمد تبلیغات، تایمز و روزنامه‌های دیگر را به بررسی راه‌های دیگر درآمدزایی واداشته است.

نشریه وال استریت ژورنال برای دسترسی به بخش‌هایی از محتوای آنلاین خود هزینه دریافت می‌کند و شرکت‌های ناشر روزنامه Hearst Corp و E.W. Scripps نیز در حال بررسی مدل‌های پولی هستند.

به گفته رییس فعالیت‌های دیجیتالی تایمز، امکان دارد این روزنامه پیش از پولی کردن دسترسی به وب سایتش، دسترسی به سایت خود از طریق تلفن‌های همراه را پولی کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed