تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: جمعه، 12 تیرماه 1388  

 

ضرغامی: با پدیده‌هایی چون فیس‌بوک، تویتر و یوتیوب نمی‌توان با ملت ایران مقابله کرد

 
 

رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم آغاز پخش ماهواره‌ای شبکه استانی سیمای مرکز گلستان با اشاره به وقایع پس از انتخابات اخیر، جنگ سایبری علیه ملت بزرگ ایران را بی‌فایده خواند.  

 
 

رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم آغاز پخش ماهواره‌ای شبکه استانی سیمای مرکز گلستان با اشاره به وقایع پس از انتخابات اخیر، جنگ سایبری علیه ملت بزرگ ایران را بی‌فایده خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم که امام جمعه، استاندار، نمایندگان مردم گلستان در مجلس و جمعی از هنرمندان و دیگر مسئولان استان حضور داشتند، عزت‌الله ضرغامی حضور استثنایی مردم را در انتخابات 22 خرداد حماسه‌ای افسانه‌ای خواند و گفت: شرکت بی‌سابقه مردم در این انتخابات تمام تحلیلگران جهانی را دچار شگفتی کرد.

وی افزود: دلیل اصلی تبلیغات پرحجم و بی‌سابقه استکبار علیه انتخابات به بهانه بعضی اعتراض‌ها و ناآرامی‌ها در تهران نیز همین بود. در روزهای بعد از انتخابات دشمنان تاریخی و قسم‌خورده ملت سرمایه‌گذاری و تلاش‌هایی فوق‌العاده را از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی انجام داد.

ضرغامی گفت: غافل از اینکه با پدیده‌هایی چون فیس‌بوک، تویتر و یوتیوب یا صدای آمریکا و انگلیس نمی‌توان با ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران مقابله کرد. سیاست تبلیغاتی رسانه ملی قبل از انتخابات بر پایه اطلاع‌رسانی دقیق، تبیین برنامه‌های نامزدها و همچنین ایجاد شور و هیجان عمومی بود که سیر علمی و حرفه‌ای آن به ویژه در برنامه‌های مناظره در سطح جهانی تحسین شد.

رئیس سازمان صدا و سیما ادامه داد: تبیین اقدام‌های اعتمادآفرین نظام در همه حوزه‌ها توسط دستگاههای ذیربط، ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی و مقابله موثر با سیاست‌های تبلیغاتی و ضد مردمی شبکه‌های استعماری از جمله محورهای عملکرد رسانه ملی در ایام پس از انتخابات بود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed