تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 11 تیرماه 1388  

 

منفورترین شرکت‌های فناوری دنیا از دیدگاه کاربران

 
 

به‌تازگی لیست منفور‌ترین شرکت‌های فناوری دنیا از منظر کاربران و مشترکان منتشر شده که در این لیست نام شرکت‌های صاحب نامی همچون مایکروسافت نیز به چشم می‌خورد. 

 
 

خبرگزاری فارس - به‌تازگی لیست منفور‌ترین شرکت‌های فناوری دنیا از منظر کاربران و مشترکان منتشر شده که در این لیست نام شرکت‌های صاحب نامی همچون مایکروسافت نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، گروه تحقیقاتی شرکت رسانه‌ای پی‌سی‌ورلد به تازگی با انجام یک بررسی جامع نام ده شرکت منفور در حوزه فناوری را منتشر کرد و در این خصوص اظهار داشت که این شرکت‌ها به واسطه خدمات و فناوری‌های خود، از نگاه کاربران به عنوان بدترین شرکت‌های فناوری معرفی شده‌اند.

البته به طور کلی، این شرکت‌ها را نمی‌توان کاملا بد دانست و باید به برخی خدمات و فناوری‌های محبوب آن‌ها نیز اشاره کرد. اما در کل، برآیند فعالیت‌های این شرکت‌ها از نگاه کاربران چندان رضایت‌بخش نبوده است. در زیر لیست منفورترین شرکت‌های فناوری دنیا آورده شده است:

1- شرکت Classmates.com: این شرکت در زمینه ارایه خدمات پست الکترونیکی فعالیت می‌کند و با وجود روی کار آمدن سرویس‌های پیشرفته رایگان پست‌الکترونیکی، همچنان خدمات خود را به صورت پولی و با امکانات قدیمی، غیرایمن و ناکافی در اختیار کاربران می‌گذارد.

2- شرکت The Cable Company: این شرکت که به ارایه خدمات مخابراتی کابلی مشغول است، سرویس‌های ضعیف خود را در کنار شرکت‌های توانمندی از جمله AT&T، وریزون با کیفیت پایین در اختیار کاربران آمریکایی می‌گذارد.

3- شرکت AOL: این شرکت که بزرگترین عرضه کننده خدمات اینترنتی Dial-up در آمریکا محسوب می‌شود، حدود 34 میلیون مشترک دارد. این شرکت زیرمجموعه شرکت بزرگ "تایم وارنر " محسوب می‌شود و قرار است که از این شرکت جدا شده و فعالیت‌های خود را به صورت مجزا دنبال کند. نظرسنجی‌های انجام شده روی این شرکت نشان می‌دهد که بیشتر مشترکان از خدماتی که دریافت می‌کنند رضایت ندارند و در حال تغییر مرکز سرویس‌دهنده اینترنتی خود هستند.

4- شرکت Best Buy: این شرکت در زمینه توزیع خدمات و محصولات فناوری فعالیت می‌کند. شرکت Best Buy در طول سال‌های گذشته هیچ ارتقائی در سیستم‌ها و خدمات خود نداشته و موجب ناراحتی کاربران شده است.

5- شرکت مایکروسافت: مایکروسافت بزرگترین تولیدکننده نرم‌افزار در دنیا محسوب می‌شود، اما طی چند سال اخیر به واسطه برخی اقدامات با کاهش محبوبیت جهانی مواجه شده است. پس از گذشت چندین سال خدمات موتورجست‌وجوی اینترنتی این شرکت ارتقا چندانی پیدا نکرده است، سیستم‌عامل ویندوز ویستا با انتقادات شدید کاربران همراه بوده و مرورگر اینترنتی IE6 حفره‌های امنیتی فراوانی داشته که کاربران را دچار مشکل کرده است.

6- شرکت AT&T: شرکت AT&T به عنوان بزرگترین شرکت مخابراتی آمریکا محسوب می‌شود. اما به گفته کاربران، در قبال پولی که دریافت می‌کند، خدمات مناسبی ارایه نمی‌دهد. این شرکت که تنها عرضه کننده گوشی آیفون در آمریکا محسوب می‌شود، به دنبال ورود مدل جدید این گوشی با نام iPhone 3GS نتوانست سرویس MMS در این گوشی را فعال کند.

7- شرکت اپل: اپل با محصولاتی نظیر مکینتاش، دستگاه قابل‌حمل iPod و گوشی آیفون محبوبیت جهانی کسب کرده است. اما به اعتقاد کاربران، تعداد محصولات ناکارآمد و مشکل‌دار اپل از تعداد محصولات مفید آن بیشتر است. از جمله محصولات اپل که مورد انتقاد شدید کاربران قرار گرفته می‌توان به کنسول بازی Pippin، موشواره hockey puck و سرویس Macintosh TV اشاره کرد.
کاربران معتقدند، مشخص نبودن فناوری‌های آتی اپل، سست بودن امنیت سیستم‌عامل مک و نبودن برنامه‌های کافی برای این سیستم‌عامل، مهم‌ترین مشکلات اپل محسوب می‌شود.

8- شرکت Ticketmaster: این شرکت بلیت‌های مربوط به جریان‌های مختلف، از کنسرت‌های موسیقی گرفته تا سینما و تئاتر را به صورت الکترونیکی و با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رساند. اما Ticketmaster قرار است با شرکت Live Nation، بزرگترین برگزار کننده کنسرت‌های موسیقی در آمریکا ادغام شود و کارشناسان اعلام کرده‌اند که این اتفاق، نتیجه مطلوبی برای کاربران به همراه نخواهد داشت.

9- شرکت Sprint Nextel: این شرکت در زمینه ارایه خدمات مخابراتی و ارتباطی فعالیت می‌کند و وجود مشکلات فراوان در آن باعث شده است تا 4 میلیون مشترک خود را در سال گذشته از دست بدهد. از زمان ادغام دو شرکتSprint و Nextel، نارضایتی کاربران از این شرکت جدید بیشتر شده است. شرکت Sprint Nextel هم‌اکنون می‌کوشد با عرضه گوشی‌های محبوب و مشهور در بازار، بار دیگر مشترکان از دست رفته را به سمت خود بکشاند.

10- شرکت CompUSA و Circuit City:
این دو شرکت از زمانی که زیر نظر شرکت مادر Systemax اداره می‌شوند، خدمات بهتری را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. این دو شرکت شعبات فراوانی در سراسر آمریکا دارند، اما کاربران اعلام کرده‌اند که بیشتر کارمندانی که در این شعبات حضور دارند، هیچ دانشی در مورد محصولات موجود ندارند و آن‌ها را گمراه می‌کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed