تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: نرم‌افزار

تاریخ ارسال: یکشنبه، 7 تیرماه 1388  

 

قیمت‌های نهایی ویندوز ۷ اعلام شد

 
 

شرکت مایکروسافت آخرین قیمت‌های نسخه سیستم عامل ویندوز 7 را اعلام کرد. 

 
 

همشهری آنلاین - شرکت مایکروسافت آخرین قیمت‌های نسخه سیستم عامل ویندوز 7 را اعلام کرد.

به گزارش واشینگتن پست، از 26 ژوئن افرادی که اقدام به خرید کامپیوتر شخصی با ویندوز ویستا از سازندگان آمریکایی همکار در پروژه "به روزرسانی آنلاین ویندوز 7" کنند، برای ارتقاء به ویندوز 7 هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد.

همچنین از 26 ژوئن تا 11 جولای کاربران آمریکایی یکی از سیستم عامل‌های ویندوز، می‌توانند با 49.99 کامپیوتر خود را به ویندوز 7 Home Premium ارتقاء دهند.

هزینه ارتقای ویندوز xp و ویستا به ویندوز 7 بعد از 22 اکتبر، 119.99 دلار خواهد بود. این قیمت برای نسخه‌های حرفه‌ای و Ultimate 199.99 و 219.99 دلار خواهد بود.

نسخه کامل ویندوز 7 Home Premium بدون نیاز به ارتقاء 199.99 دلار و برای نسخه حرفه‌ای و Ultimate آن به ترتیب 299.99 و 319.99 دلار قیمت خواهد داشت.

تصمیم مایکروسافت برای کاهش قیمت‌ها واکنش‌ها و تحلیل‌های مختلفی را در پی داشته‌است.

وب‌سایت وال‌استریت ژورنال در مقاله‌ای از کاهش 1.9 درصدی هر سهم مایکروسافت تنها یک روز بعد از اعلام قیمت‌ها خبر می‌دهد و از طرفی نظر تحلیلگران در مورد استراتژیک بودن کاهش قیمت‌ها را منعکس می‌کند.

این وب‌سایت یکی از دلایل کاهش قیمت‌ها را احساس خطر مایکروسافت از سوی شرکت‌هایی نظیر اپل، لینوکس و حتی گوگل می‌خواند.

به این ترتیب مایکروسافت بازار خود در میان تولید کنندگان نت‌بوک را تقویت و تا حدودی از ورود گوگل و لینوکس به فروشندگان سیستم‌عامل به سازنده‌های نت‌بوک جلوگیری می‌کند.

از طرفی با توجه به سهم 20 درصدی فروش نسخه‌های جدا از کامپیوترهای شخصی، از بازار فروش ویندوز، پیش‌بینی می‌شود که این امر تاثیر زیادی بر درآمد‌های مایکروسافت نخواهد داشت. گفتنی‌است که مایکروسافت بیش از 80 درصد فروش محصولات سیستم عامل خود را از طریق قرارداد با شرکت‌های تولید کننده کامپیوتر شخصی انجام می دهد.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که ضرر ناچیز مایکروسافت ناشی از کاهش قیمت‌ها در سال 2009 نیز با افزایش چشمگیر فروش کامپیوترهای شخصی در پایان این سال و اوایل سال 2010 جبران خواهد شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed