تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: سه شنبه، 2 تیرماه 1388  

 

رقابت سریال‌های آمریکایی و فرانسوی برای جذب مخاطب

 
 

مجموعه‌های تلویزیونی آمریکایی گوی سبقت را از برنامه‌های فرانسوی ربودند. بر این اساس بر خلاف سالهای گذشته، نیمی از برنامه‌های نمایشی پربیننده سال 2008 به برنامه‌سازان آمریکایی اختصاص دارد.  

 
 

مجموعه‌های تلویزیونی آمریکایی گوی سبقت را از برنامه‌های فرانسوی ربودند. بر این اساس بر خلاف سالهای گذشته، نیمی از برنامه‌های نمایشی پربیننده سال 2008 به برنامه‌سازان آمریکایی اختصاص دارد.

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، بسیاری از برنامه‌سازان آمریکایی با اختصاص مبالغ قابل توجه به ساخت سریال‌های تلویزیونی، توانسته‌اند در سال گذشته موفق‌تر از برنامه‌سازان فرانسوی ظاهر شوند.

این خبر که روز دوشنبه از سوی موسسه فرانسوی «ای پی ای» منتشر شده، حاکی از این است که از میان 100 برنامه پربیننده سال 2008 ، تنها 13 عنوان به برنامه‌های فرانسوی تعلق دارد.

این در حالی است که نام 57 عنوان برنامه‌ی امریکایی در فهرست پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی سال گذشته به چشم می‌خورد.

برنامه‌های آمریکایی در حالی توانسته‌اند در سال گذشته گوی سبقت را از برنامه‌های فرانسوی بربایند که در سال 2005 این رقم کاملا بر عکس بوده و در بین 100 برنامه پربیننده تلویزیونی، نام 56 برنامه فرانسوی به چشم می‌خورده و تنها چهار برنامه امریکایی در این فهرست وجود داشته‌اند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، با این حال شبکه‌های دولتی فرانسه در این مدت روی برنامه‌های نمایشی، دوبله این آثار و ساختارهای 52 دقیقه‌ای سرمایه‌گذاری بسیار کرده‌اند و مبلغی حدود 357 میلیون دلار در سال 2008 برای تولید سریالهای نمایشی هزینه شده‌است. شبکه‌های دولتی فرانسه همچنین اعلام کرده‌اند که قصد دارند این مبلغ را در سال‌های آتی افزایش دهند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed