تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: میکروبلاگ

تاریخ ارسال: دوشنبه، 25 خردادماه 1388  

 

اکثر کاربران توییتر هرگز پیام ارسال نمی‌کنند

 
 

بر اساس بررسی‌های انجام گرفته، با وجود سیر صعودی محبوبیت سرویس میکرووبلاگ نویسی توییتر، اعضای آن به ندرت پیام ارسال می‌کنند.  

 
 

بر اساس بررسی‌های انجام گرفته، با وجود سیر صعودی محبوبیت سرویس میکرووبلاگ نویسی توییتر، اعضای آن به ندرت پیام ارسال می‌کنند.

به گزارش ایسنا، طبق یافته‌های Hubspot، حدود 55 درصد از 4.5 میلیون عضو توییتر که مورد بررسی قرار گرفته‌اند، هرگز پیامی ارسال نکرده‌اند.

براساس گزارش «وضعیت جوتوییتر»، بیش از نیمی از اعضای توییتر هیچ دنبال‌کننده‌ای ندارند و حدود 55 درصد از آن‌ها نیز پیام‌های اعضای دیگر توییتر را دنبال نمی‌کنند.

در این بین مطالعه دیگری که توسط محققان دانشکده بازرگانی هاروارد انجام گرفته حاکیست 10 درصد از اعضای توییتر مسوول ارسال 90 درصد از پیام‌های توییت هستند.

بر اساس یافته‌های Hubspot، کسانی که توییت ارسال می‌کنند مایلند این کار را در ساعات کاری معمول آمریکا انجام دهند در حالی که ارسال این پیام‌ها در ایام آخر هفته کاهش می‌یابد.

طبق آمار موسسه کام اسکار، توییتر میلیون‌ها کاربر جدید در ماه اضافه می‌کند و وب سایت این سرویس 32.1 میلیون بازدید کننده منحصر در ماه آوریل داشت.

توییتر که اعضای آن می‌توانند پیام‌هایی با 140 کاراکتر یا کمتر معروف به توییت ارسال کنند از طریق رایانه، تلفن همراه و به تازگی دستگاه‌های تلویزیون با استفاده از کنسول بازی ایکس باکس 360 قابل دسترسی است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed