بر اساس بررسیهای انجام گرفته، با وجود سیر صعودی محبوبیت سرویس میکرووبلاگ نویسی توییتر، اعضای آن به ندرت پیام ارسال میکنند.
به گزارش ایسنا، طبق یافتههای Hubspot، حدود 55 درصد از 4.5 میلیون عضو توییتر که مورد بررسی قرار گرفتهاند، هرگز پیامی ارسال نکردهاند.
براساس گزارش «وضعیت جوتوییتر»، بیش از نیمی از اعضای توییتر هیچ دنبالکنندهای ندارند و حدود 55 درصد از آنها نیز پیامهای اعضای دیگر توییتر را دنبال نمیکنند.
در این بین مطالعه دیگری که توسط محققان دانشکده بازرگانی هاروارد انجام گرفته حاکیست 10 درصد از اعضای توییتر مسوول ارسال 90 درصد از پیامهای توییت هستند.
بر اساس یافتههای Hubspot، کسانی که توییت ارسال میکنند مایلند این کار را در ساعات کاری معمول آمریکا انجام دهند در حالی که ارسال این پیامها در ایام آخر هفته کاهش مییابد.
طبق آمار موسسه کام اسکار، توییتر میلیونها کاربر جدید در ماه اضافه میکند و وب سایت این سرویس 32.1 میلیون بازدید کننده منحصر در ماه آوریل داشت.
توییتر که اعضای آن میتوانند پیامهایی با 140 کاراکتر یا کمتر معروف به توییت ارسال کنند از طریق رایانه، تلفن همراه و به تازگی دستگاههای تلویزیون با استفاده از کنسول بازی ایکس باکس 360 قابل دسترسی است.