تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: جشنواره

تاریخ ارسال: جمعه، 8 خردادماه 1388  

 

اطلاعیه دبیرخانه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره آغاز روند ارسال آثار

 
 

دبیرخانه شانزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها چگونگی آغاز روند ارسال آثار را طی اعلامیه‌ای منتشر کرد. 

 
 

دبیرخانه شانزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها چگونگی آغاز روند ارسال آثار را طی اعلامیه‌ای منتشر کرد.

دبیرخانه شانزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها با صدور اطلاعیه‌ای از عموم روزنامه نگاران، نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان دعوت کرد از طریق دریافت فرم فراخوان جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها و همچنین پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی که در سایت این جشنواره قابل دسترسی است به ارسال آثار خود مبادرت ورزند.

سایت شانزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها با نشانی www.pressfestival.ir کار خود را آغاز کرده و فعالان شاغل در عرصه مطبوعات و بطور کلی اصحاب رسانه می توانند نسبت به ارسال آثار خود از طریق پر کردن فرم فراخوان و ارسال آن به نشانی دبیرخانه اقدام کند.

در متن کامل این اطلاعیه آمده است:

به نام آنکه به جان فکرت آموخت

فراخوان شانزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی

با استعانت از درگاه احدیت، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با مشارکت نهادهای تخصصی و صنفی رسانه‌ای، با هدف ارتقای محتوای رسانه‌ها و تعمیق اخلاق حرفه‌ای شانزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی اینترنتی را برگزار می‌کند.

نمونه‌ها و آثار برتر مطبوعاتی و رسانه‌ای در گستره «سراسری» و «محلی» طی مراسمی در اوایل آبان ماه 1388 به منظور ارج نهادن به پدید آورندگان آثار برتر، معرفی خواهد شد.

دبیرخانه جشنواره از اصحاب مطبوعات، متشکل از کلیه روزنامه نگاران، نویسندگان و خبرنگاران دعوت می کند آثار برتر خود را بر اساس رشته ها و گرایش های اعلام شده در دو بخش «مسابقه» و «ویژه» به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره ارسال کند.

نمایندگان رسانه های خارجی نیز می توانند آثار برتر خود را در مهلت مزبور به دبیرخانه ارسال کنند.

مقررات:

1- آثاری در مسابقه شرکت داده می شود که در فاصله زمانی اول فروردین ماه 1388 تا پایان اسفند ماه 1388 در یکی از نشریه های کشور که دارای مجوز انتشار و فعالیت هستند، به چاپ رسیده باشد.

2- آثار ارسالی به طور مجزا در سه گروه «نشریه های سراسری» ، « نشریه های محلی» و خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی بررسی می شوند.

3- هر متقاضی می تواند فقط در یک بخش از نشریه های سراسری یا محلی، خبرگزاری و در یک رشته و گرایش شرکت کند. چنانچه این موضوع رعایت نشود، دبیرخانه آثار مربوط به یک بخش و گرایش را به طور تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد کرد. بخش ویژه از این قاعده مستثنی است.

4- شرکت کنندگان باید آثار خود را به تعداد اعلام شده ارسال دارند. چنانچه تعداد بیشتری ارسال شود، دبیرخانه آثار اضافی را به طور تصادفی از میان آثار حذف خواهد کرد.

5- برگ درخواست شرکت در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها باید برای هر اثر به طور جداگانه تکمیل و روی هر یک از آثار آن بخش و رشته الصاق شود.

6- آثاری پذیرفته می شود که اصل یا تصویر صفحه های منتشر شده در نشریه های مربوط نیز ارسال شده باشد.

7- مدیران مسوول یا سردبیران نشریه ها و خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی دارای مجوز از ستاد ساماندهی پایگاه های اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز می توانند به نام صاحب اثر، برگه درخواست شرکت در جشنواره را تکمیل و همراه آثار مربوط ارسال کنند.

8- شرکت کنندگان در موضوع عکس و کاریکاتور لازم است علاوه بر ارسال نسخه چاپ شده در نشریه، اصل اثر را نیز ارسال کنند.

9- ابعاد عکس ها باید حداقل 25×20 و حداکثر 40×30 سانتیمتر باشد(اسلاید و سی دی پذیرفته نمی شود).

10- چنانچه اثر ارسال شده فاقد امضاء و یا دارای نام مستعار باشد، در صورت راهیابی به مرحله نهایی تعیین نام نویسنده یا تهیه کننده منوط به تایید رسمی مدیر مسئول نشریه خواهد بود.

11- آثاری که به طور مشترک و گروهی تهیه شده باشند، در صورت راهیابی به مرحله نهایی، گروه تولید کننده به عنوان برنده اعلام خواهند شد. (به جز رشته تیتر)

12- در رشته تیتر، تنها تیترهایی پذیرفته می شود که محصول کار فردی است.

13- در رشته سر مقاله و یادداشت، تنها سر مقاله و یادداشت های روزنامه ها و هفته نامه ها پذیرفته می شود. سرمقاله و یادداشت سایر نشریه ها می تواند به تناسب موضوع برای بخش مقالات ارسال شود.

14- دبیرخانه وصول آثار دریافتی را اعلام خواهد کرد. چنانچه حداکثر تا 20 روز پس از ارسال اعلام وصول دریافت نشد، با دبیرخانه جشنواره تماس گرفته شود.

بخش ویژه

شانزدهمین جشنواره مطبوعات دارای 4 موضوع ویژه است:

1- اصلاح الگوی مصرف

2- دهه چهارم انقلاب دهه عدالت و پیشرفت

3- پایداری مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین و حماسه غزه

4- اخلاق انتخاباتی

نمونه ها و آثار برتر مربوط به بخش ویژه از فروردین ماه 1388 تا پایان شهریور ماه سال جاری پذیرفته می شود.

تعاریف:

یادداشت: مقاله کوتاهی درباره یک موضوع یا رویداد روز که به طرح آن موضوع می پردازد و مانند سرمقاله حاوی استدلال و تحلیل عمیق مساله نیست.

گزارش خبری: شامل گزارش حادثه و رویداد ، گزارش نشست ها ، دیدارها ، همایش ها ، سخنرانی ها ، سفرهای خبری و ...

گزارش غیر خبری: شامل گزارش اجتماعی، گزارش از شخص، گزارش از مکان، گزارش تحقیقی، گزارش توصیفی غیر خبری و غیره.

عکس خبری: عکس از موضوعات خبری

عکس غیر خبری: عکس از موضوعات غیر خبری

مقالات جنبی: مقالاتی که توسط نویسندگان غیر شاغل در تحریریه های مطبوعاتی نوشته شده و به چاپ رسیده است.

نشانی: خیابان استاد مطهری ـ خیابان جم (روبروی بیمارستان جم) کوچه مدائن پلاک 59، دبیرخانه شانزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی.

تلفن: 88839184 و 88839181

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed