تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: مدیریت و سیاست گذاری رسانه

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 31 اردیبهشتماه 1388  

 

کتاب دانشگاهی حوزه مدیریت رسانه روانه بازار کتاب شد

 
 

اولین کتاب درسی و دانشگاهی حوزه مدیریت رسانه در کشور با همین عنوان روانه بازار کتاب شد.  

 
 

اولین کتاب درسی و دانشگاهی حوزه مدیریت رسانه در کشور با همین عنوان روانه بازار کتاب شد.

طاهر روشندل اربطانی ‌ـ عضو هیات علمی دانشگاه تهران ـ که ترجمه این کتاب را بر عهده داشته است، در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: با وجود آنکه حدود هفت سال از ورود رشته مدیریت رسانه به دانشگاه‌های کشور می‌گذرد، اما هنوز منبع درسی مناسبی برای دانشجویان این حوزه در داخل وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه متون درسی دانشگاهی در حوزه مدیریت رسانه در تمام دنیا انگشت‌شمار است، افزود: از آنجا که کتاب "مدیریت رسانه" یکی از غنی‌ترین متن‌های درسی حوزه مدیریت رسانه در جهان است، قطعا ترجمه آن می‌تواند شروع خوبی برای جبران خلا متون درسی این حوزه در کشور باشد.

به گفته او این متن درسی از سال 1999 تا امروز، چهار بار ویرایش شده که آخرین آن سال 2008 بوده است، اما متن ترجمه شده به ویرایش سوم در سال 2004 مربوط است و ویرایش چهارم پس از زیر چاپ رفتن کتاب روانه بازار شده است.

مترجم کتاب " مدیریت رسانه"، با اشاره به اینکه این کتاب را پنج استاد مطرح این رشته در ایالات متحده نوشته‌اند، ادامه داد: کاربردی بودن مطالب و رویکرد مورد کاوی از جمله ویژگی‌های مثبت این کتاب است که در 10 فصل تصمیم‌گیری مدیریتی، رهبری و نیروی کار، انگیزش، ساختار جهانی سازمان‌های رسانه‌یی، تکنولوژی و آینده، مقررات و خودتنظیمی، برنامه‌ریزی، تحلیل بازار،‌ تحقیقات بازاریابی و بودجه‌بندی و تصمیم‌گیری منتشر شده است.

روشندل اضافه کرد: کتاب "مدیریت رسانه" که در540 صفحه به صورت مشترک از سوی دفتر پژوهش‌های فرهنگی و دفتر پژوهش‌های رادیو منتشر شده است، به زودی در نشستی با همکاری فرهنگسرای رسانه و دانشکده صدا و سیما رونمایی خواهد شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed