تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: همایش

تاریخ ارسال: سه شنبه، 29 اردیبهشتماه 1388  

 

چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک به کار خود پایان داد

 
 

چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک عصر امروز با تقدیر از شهیندخت خوارزمی استاد برگزیده پیشگام در روابط عمومی الکترونیک به کار خود پایان داد.  

 
 

چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک عصر امروز با تقدیر از شهیندخت خوارزمی استاد برگزیده پیشگام در روابط عمومی الکترونیک به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، در بخش پایانی این همایش از شهیندخت خوارزمی نایب رییس انجمن ایرانی جامعه اطلاعاتی و استاد دانشگاه به عنوان استاد برگزیده و پیشگام در روابط عمومی الکترونیک با حضور جمعی از اساتید علوم ارتباطات تقدیر شد.

در این مراسم شهیدخت خوارزمی لوح تقدیر خود را از دکتر کاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات که خود استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک در همایش اول بود دریافت کرد.

همچنین در این مراسم یونس شکرخواه برگزیده دومین همایش روابط عمومی الکترونیک، سعیدرضا عاملی برگزیده سومین همایش روابط عمومی الکترونیک، عبدالله جاسبی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، علی اکبر جلالی، سلطانی فر در این مراسم حضور داشتند.

مقاله نویسان برتر معرفی شدند

اسامی مقاله نویسان برتر چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک معرفی شد.

مژده صالحی وافشین نوری در مقاله‌ای با عنوان مدلهای پیاده‌سازی روابط عمومی الکترونیک در شرکت‌های خصوصی، حسین هاونگی با مقاله‌ای تحت عنوان مدلهای پیاده‌سازی روابط عمومی الکترونیک در دستگاه‌های دولتی، جواد افتاده با مقاله شبکه‌های اجتماعی یکپارچه‌سازی خدمات در روابط عمومی الکترونیک و سعید محمدجعفری به دلیل مقاله‌ای با عنوان روابط عمومی الکترونیک در عرصه بحران؛ مطالعه موردی دو بحران بین‌المللی اخیر، حادثه تروریستی بمبئی و جنگ غزه به عنوان نفرات برتر مقاله‌نویسی چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک برگزیده شدند.

معرفی وبلاگ‌نویسان برتر

وبلاگ‌نویسان برتر در چهارمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک معرفی شدند.

دبیرخانه همایش‌روابط عمومی الکترونیک وبلاگ‌نویسان منتخب روابط عمومی را معرفی کرد که طی مراسمی از آنها تقدیر شد. براساس این گزارش «منصور ساعی» نویسنده وبلاگ راه ارتباطات، «محمود حق‌وردی» نویسنده وب‌سایت حرفه؛ روابط‌عمومی، «علی هاشمی» مدیر روابط‌عمومی روزنامه قدس نویسنده وبلاگ روابط‌عمومی روزنامه قدس، «امان‌الله تمنده» نویسنده وبلاگ بلوچ ارتباط، «علیرضا حسنی» مدیر روابط عمومی شهرداری رشت نویسنده وبلاگ روابط عمومی شهرداری رشت و «عبدالمحمد شعرانی» معلم مدرسه شهید رجایی از روستای کالو، وبلاگ‌نویسان منتخب چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک بودند.


پیام رئیس‌جمهوری به همایش روابط‌عمومی الکترونیک

رئیس‌جمهور در پیامی به چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک در تغییر ارتباط روابط عمومی‌ها با مخاطبان تاکید کرد.

محمود احمدی‌نژاد در پیامی به چهارمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک در تغییر ارتباط روابط عمومی‌ها با مخاطبان تاکید کرد. در متن پیام رئیس‌جمهور به چهارمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک که توسط علی زارعی نجف‌‌دری مشاور رئیس‌جمهور قرائت شد، آمده است:

در طلیعه هزاره سوم که نظام مردم‌سالاری دینی در کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران قابلیت تعالی‌گری خویش را در عرصه ادبیات سیاسی جهان گشوده و با آفرینش افتخارات بزرگ نقش تاریخی خود را در تقویت توکل و اعتماد به نفس ملت ایران و ملت‌های در حال رشد و تعالی ایفا می‌نماید، بیش از پیش گزینه منتخب آوردگاه بنگا‌ه‌های چند رسانه‌‌ای و فراگیر قرار گرفته است.

در ادامه این پیام آمده است: هم‌اکنون که مسوولان محترم نهادهای روابط عمومی دولتی و غیردولتی گرد هم آمده‌اند و کارکرد کارآمد ارتباطات را کنکاش می‌کنند، شایسته است با ابتکار به عمل راهکارهای زودن شکاف الکترونیکی حاکم بر جهان را شناسایی و امکان به کارگیری دولت و ملت‌ها را در بهره‌مندی از فضای مجازی فراهم نمایند.

احمدی‌نژاد در این پیام تاکید کرده‌است: شناسایی و سازماندهی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها همراه با شناسایی خلاها و کاستی‌ها پیش‌بینی طرح‌ها،‌لوایح و تدارک زیرساخت‌ها از مولفه‌هایی است که ایران اسلامی با جهش برنامه ‌ای می تواند دست‌اندرکاران این حوزه را که به ردگیری و رصد اطلاعات مبادرت می‌کنند به مهندسان افکار عمومی مبدل سازد.

در ادامه این پیام آمده است: آمادگی برای آینده با انکشاف و انعکاس توانمندی‌ها، توسعه روابط موثر با عموم مخاطبان و ایجاد پایگاه داده‌های دقیق، حجیم و قابل انعکاس سریع، زمینه‌های لزوم تغییرات اساسی را در سامانه‌های متنوع ارتباطات برای همکاران عزیز و خدوم اینجانب در عرصه روابط عمومی فراهم شده است.

رئیس‌جمهور ایجاد ارتباطات متقابل و پاسخگویی به مخاطبان و تامین فضا و مجال برای انعکاس آرای شهروندان را ضامن بقا و رشد نظام‌ها دانست و خاطر نشان کرد: شایسته است در تعامل با مخاطبان به برقراری ارتباطات دوسویه توجه ویژه نموده و با توسعه روابط بین دستگاه‌ها و برخورد فعالانه با سازمان‌های هم‌صنف، تعادل و ثبات را در فعالیت‌های مجموعه نهادها کسب نمایند.

رئیس‌جمهور در این پیام خاطر نشان ساخته است: اطلاع‌رسانی به موقع، ‌صحیح و بدون جهت‌گیری، انتقال نقطه‌نظرات، انتقادها و پیشنهادهای مردم و مخاطبان سازمان‌ها به مدیران و مسوولان، جلب مشارکت و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات مردم از جمله وظایف حساس و مهمی است که می‌بایست با سعه‌صدر، گشاده‌رویی و بلندنظری مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ها به سرانجام برسد.

وی تاکید کرد: افکار عمومی از زیرساخت‌های مهم نظام مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی است که مقبولیت حاکمیت را با جلب اعتماد، همبستگی و همکاری شهروندان شریف در تامین و توسعه سرمایه‌های اجتماعی، جستجو می‌کند. در این نظام، ابتدا و انتهای مسیر «ارتباطات» به اخلاق، محبت و مهرورزی ختم می‌شود، ارزش‌های حقیقی جایگزین مظاهر فریبنده در الگوی ارتباطی شده و رعایت کرامت و منزلت انسان جای بهره‌برداری ابزاری از او را می‌گیرد.

رئیس‌جمهور در خاتمه اظهار داشت: امیدوارم که به فضل الهی برگزاری چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک منجر به ارائه راه‌حل‌های اساسی برای ایفای نقش موثر و کارآمد روابط عمومی در حل مسائل و مشکلات موجود بر سر راه چگونگی برقراری ارتباط محبت‌آمیز دستگاه‌های اجرایی با مردم و پاسخگویی به توقعات و انتظارات آنها شوند. در پایان ضمن عرض تشکر از برگزارکنندگان این همایش ارزشمند، موفقیت هر چه بیشتر شما عزیزان در ظل عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed