تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وب‌سایت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 28 اردیبهشتماه 1388  

 

پورتال جامع انتخابات جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شد

 
 

دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی، پرتال جامع جمهوری اسلامی ایران را با هدف ایجاد بانک اطلاعات جامعی از برگزاری کلیه انتخابات ها در کشور و با تمرکز بر انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، راه اندازی کرده است. 

 
 

دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی، پرتال جامع جمهوری اسلامی ایران را با هدف ایجاد بانک اطلاعات جامعی از برگزاری کلیه انتخابات ها در کشور و با تمرکز بر انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، با آدرس www.irentekhab.com راه اندازی کرده است.

سعید سالاریان ـ معاون پشتیبانی دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی ـ با اعلام خبر یاد شده بیان کرد: این شورا درصدد است با جمع آوری اطلاعات و مطالب مربوط به کلیه انتخابات‌ها اعم از مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی، شوراهای شهر و ریاست جمهوری ضمن پوشش اخبار مربوطه، بانک اطلاعات جامعی را در این رابطه تولید و در اختیار کاربران و مخاطبان قرار دهد.

وی ادامه داد: این پرتال درصدد است که با جمع آوری و ارائه اطلاعات لازم زمینه آشنایی بیشتر مخاطبان را با نامزدهای ریاست جمهوری فراهم آورد. بر این اساس در این پایگاه برای هر یک از نامزدها صفحه‌ای اختصاصی طراحی شده است که به نوعی می توان آنرا از ویژگی‌های خاص این پرتال به حساب آورد.

سالاریان در پایان با اشاره به اینکه انعکاس اخبار مربوط به هر یک از نامزدها، احزاب و گروههای حامی و نیز پایگاهها و یا وبلاگهای مرتبط با ایشان در این پرتال، گامی موثر درمعرفی هرچه بیشتر نامزدها به شمار می آید، گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال اصلاح الگوی مصرف از ناحیه مقام معظم رهبری، نامزدهای ریاست جمهوری می‌توانند با بهره‌گیری از بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات در مسیر اصلاح الگوی مصرف در تبلیغات انتخاباتی خویش گام مثبتی بردارند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed