تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 23 اردیبهشتماه 1388  

 

حراج روزنامه‌های رایگان مترو در آمریکا

 
 

گروه روزنامه سوئدی مترو اینترنشنال نشریه‌های آمریکایی ضررده خود را که با590 هزار تیراژ حدود 1.2 میلیون خواننده دارند به شرکتی می‌فروشد که توسط مدیر اجرایی سابق مترو اداره می‌شود.  

 
 

گروه روزنامه سوئدی مترو اینترنشنال نشریه‌های آمریکایی ضررده خود را که با590 هزار تیراژ حدود 1.2 میلیون خواننده دارند به شرکتی می‌فروشد که توسط مدیر اجرایی سابق مترو اداره می‌شود.

به گزارش ایسنا، این قرارداد که با شرکت Seabay Media متعلق به پل تورنبرگ بسته شده شامل روزنامه‌های رایگان مترو در نیویورک و فیلادلفیا و همچنین بوستون مترو خواهد بود که به ‌واسطه شراکت با بوستون گلوب منتشر می‌شود.

روزنامه مترو که کاملا از طریق تبلیغات تامین مالی می‌شود و به رایگان به مسافران سرویس‌های حمل و نقل شهری داده می‌شود، در سال 1995 در استکهلم راه‌اندازی شد و اکنون بیش از 81 روزنامه در 22 کشور جهان از جمله آمریکا دارد.

مدیر مالی گروه مترو اظهار کرد: فروش روزنامه‌های ضررده مترو در آمریکا بخشی از استراتژی این شرکت برای بیرون آمدن از بحران اقتصادی و مالی است.

این استراتژی شامل تعطیلی روزنامه مترو در اسپانیا که در ماه ژانویه صورت گرفت و صرفه‌جویی انجام گرفته از طریق جابه‌جایی مقر ناشر این روزنامه از لندن به استکهلم نیز می‌شود.

به گفته مدیر مالی این شرکت، مترو رشد در آمریکای لاتین، آسیا و روسیه را مورد تمرکز قرار داده که چشم‌انداز بازار تبلیغات بهتری از آمریکا و اروپا دارند.

طبق اعلام گروه مترو، این شرکت از فروش روزنامه‌های خود در آمریکا دو میلیون دلار ضرر خواهد کرد؛ فعالیت این سه روزنامه تحت اداره صاحب جدید ادامه خواهد یافت.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed