تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: دوشنبه، 21 اردیبهشتماه 1388  

 

شبکه ۲۴ ساعته عربی فیلم و سریال امسال راه‌اندازی می‌شود

 
 

معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما و مدیر شبکه پرس تی‌وی از اختصاص بودجه اولیه برای راه‌اندازی یک شبکه تلویزیونی 24 ساعته عربی فیلم و سریال در سال 88 خبر داد.  

 
 

معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما و مدیر شبکه پرس تی‌وی از اختصاص بودجه اولیه برای راه‌اندازی یک شبکه تلویزیونی 24 ساعته عربی فیلم و سریال در سال 88 خبر داد.

محمد سرافراز درباره راه‌اندازی شبکه تلویزیونی 24 ساعته عربی فیلم و سریال به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه امسال بودجه اولیه برای راه‌اندازی این شبکه اختصاص داده شده و در حال فراهم کردن مقدمات کار هستیم. فیلم‌ها و سریال‌ها را برای دوبله عربی جمع‌آوری می‌کنیم. علاوه بر آن سیستم فنی این شبکه جدید است.

وی درباره زمان راه‌اندازی این شبکه عربی گفت: این شبکه قطعاً امسال راه‌اندازی می‌شود، اما تازه بودجه اولیه اختصاص داده شده و هنوز بودجه کل ارائه نشده است. به همین دلیل نمی‌توان زمان دقیق بگویم.

معاون برون‌مرزی درباره اینکه آیا مدیریت این شبکه نیز به عهده خودش هست، توضیح داد: نه، مسلماً در طول کار فرد دیگری مسئول آن خواهد شد.

سرافراز درباره برنامه‌های این شبکه 24 ساعته عربی گفت: تولیدات این شبکه خیلی زیاد نیست و بیشتر فیلم‌ها و مجموعه‌های مناسب و برگزیده را انتخاب، دوبله و پخش می‌کنیم. علاوه بر پخش فیلم و سریال‌ها، برنامه‌های نقد با حضور دست‌اندرکاران تولیدات نمایشی و کارشناسان تولید می‌شود.

وی درباره تمهیدات شبکه پرس تی‌وی برای مقابله با کشورهای عربی که در آثار خود چهره منفی از ایران نشان دهند، توضیح داد: در شبکه پرس تی‌وی سعی کرده‌ایم با تولید مستندهای قوی سیاست‌های غرب و آمریکا را افشا کنیم. تاکنون فیلم‌های مستند زیادی درباره رژیم اشغالگر قدس، آمریکا و اروپا ساخته و پخش کرده‌ایم و مستندهای دیگری هم در حال تولید است.

معاون برون‌مرزی ادامه داد: ساخت مستندهایی که جنبه افشاگری دارد و سیاست‌های پنهان را روشن می‌کند، در دست تولید است. در کارهای داستانی زیاد ورود نداشتیم، چون بودجه‌ای برای این کار اختصاص داده نشده است. مسلماً با دریافت بودجه به طور جدی‌تر تولیدات نمایشی را پیگیری می‌کنیم، ولی در حال حاضر یک یا دو کار داستانی در سال می‌سازیم.

سرافراز در پاسخ به این سئوال که آیا معتقد هستید ارائه پیام از طریق تولیدات نمایشی بیشتر جوابگو است؟ گفت: به نظرم تاثیر برخی مستندهای قوی کمتر از کار داستانی نیست. ساختار مستند اهمیت زیادی در انتقال مفاهیم دارد.

وی درباره تمهیدات معاونت برون‌مرزی در مقابله با واکنش‌های منفی جمهوری آذربایجان نسبت به شبکه سحر گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا خیلی سعی کرده‌اند در رسانه‌های جمهوری آذربایجان نفوذ کنند تا از آن طریق چهره ایران را خراب کنند. آنها نسبت به شبکه سحر هم حساس هستند، چون هیچ شبکه‌ای به اندازه شبکه سحر تبلیغ معارف دینی را نمی‌کند. تبلیغ دین در رسانه‌های جمهوری آذربایجان ممنوع است، به همین دلیل فعالیت شبکه سحر برجسته‌تر شده است.

معاون برون مرزی خاطر نشان ساخت: شبکه سحر سعی دارد مسائلی را که درست منعکس نشده تحلیل کند. به همین دلیل مرتب نسبت به این شبکه واکنش نشان می‌دهند. البته ما تنها به پخش چند ساعت برنامه به زبان آذری قانع نیستیم و قصد داریم با تقویت فرستنده‌ها و پوشش تصویری آن منطقه را تحت پوشش شبکه قرار دهیم.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed