یافتههای نظرسنجی انجام گرفته از سوی شرکت مخابراتی O2 نشان داد انگلیسیها با اولویت دادن اینترنت بر غذا، با رکود اقتصادی سر میکنند.
به گزارش ایسنا، براساس گزارش خانواده دیجیتال، 67 درصد از انگلیسیها در پاسخ به این که در طول رکود اقتصادی مایل نیستند هزینه برروی چه مواردی را کاهش دهند، اینترنت را در برابر لباس مدرسه (59 درصد)، تعطیلات (30 درصد) و خرید غذای هفتگی (24 درصد) انتخاب کردند.
طبق یافتههای این نظرسنجی، با وجود نیمی از افرادی که بیش از 10 درصد از بودجه خانه را صرف خرید دستگاههای فن آوری میکنند، مردم انگلیس به شدت به فنآوری علاقهمند هستند. 57 درصد از خانوادهها اظهار کردهاند به دنبال خرید جدیدترین دستگاهها هستند در صورتی که قادر به تامین هزینهشان باشند.
بر اساس این گزارش، یک خانه معمولی در انگلیس اکنون 2.4 تلویزیون، 1.6 رایانه، 2.4 کنسول بازی، 2.2 دستگاه MP3 پلیر و سه تلفن همراه دارد.
این کشور به طور روزافزون به فنآوری موبایل وابسته میشود و یک سوم از والدین مدعیاند دسترسی به ایمیل و اینترنت در حال حرکت متعادل کردن مسئولیتهای کار و خانواده را برای آنها سادهتر میکند و تنها 6 درصد آن را دشوارتر عنوان کردهاند.