تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: سه شنبه، 15 اردیبهشتماه 1388  

 

روزنامه نیویورک تایمز گران می‌شود

 
 

انتظار می‌رود شرکت نیویورک تایمز به‌منظور تقویت نقدینگی، قیمت فروش روزنامه معتبر خود را تا هفته آینده در روزنامه فروشی‌ها افزایش دهد.  

 
 

انتظار می‌رود شرکت نیویورک تایمز به‌منظور تقویت نقدینگی، قیمت فروش روزنامه معتبر خود را تا هفته آینده در روزنامه فروشی‌ها افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، اعلام این خبر در حالی صورت می‌گیرد که نیویورک تایمز به‌دنبال کاهش هزینه‌ها در روزنامه بوستون گلوب است که در سال 1993 به مبلغ 1.1 میلیارد دلار از سوی این شرکت خریداری شد.

این ناشر روزنامه آمریکایی بوستون گلوب را که پیش‌بینی شده در سال جاری 85 میلیون دلار ضرر کند، تهدید کرده درصورتی که با اقدامات کاهش دهنده هزینه‌ها موافقت نکند، به تعطیلی آن اقدام کند.

عمده فروشان انتظار دارند قیمت نیویورک تایمز از 1.50 دلار به 2 دلار برای نسخه‌هایی که از دوشنبه تا شنبه منتشر می‌شوند و قیمت نسخه‌هایی که در روز یکشنبه منتشر می‌شوند از 5 به 6 دلار افزایش یابد.

معلوم نیست که این کاهش قیمت در مورد مشترکان نیز اعمال خواهد شد یا خیر؛ سخنگوی نیویورک تایمز از اظهارنظر در این زمینه خودداری کرده است.

به گفته کارشناسان آمار فروش اخیر نشان می‌دهد که افزایش قیمت 40 میلیون دلار در سال به‌همراه خواهد داشت؛ نیویورک تایمز چندی قبل با دریافت سرمایه‌گذاری بالا از سوی کارلوس اسلیم، میلیاردر مکزیکی ترازنامه خود را تقویت کرده است.

جدیدترین استراتژی نیویورک تایمز در حالی به‌کارگرفته می‌شود که تیراژ روزنامه‌های معتبر آمریکایی طی شش ماه و تا ماه مارس افت شدیدی داشت؛ تیراژ روزانه نیویورک تایمز 3.6 درصد کاهش یافت.

نیویورک تایمز سال گذشته قیمت روی جلد خود برای نسخه‌های روزهای دوشنبه تا شنبه را 25 سنت افزایش داد و به 1.50 دلار رساند. اقدام وی بازتاب اقدام مشابه روزنامه‌های دیگر از جمله وال استریت ژورنال و فایننشیال تایمز بود. وال استریت ژورنال طی دو سال گذشته هر سال قیمتش را 50 سنت افزایش داده و اکنون دو دلار قیمت دارد همچنین فایننشیال تایمز نیز در سال‌های 2005، 2007 و 2008 قیمت خود را 50 سنت افزایش داده و اکنون 2.50 دلار قیمت دارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed