تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: روزنامه‌نگاری سایبر

تاریخ ارسال: دوشنبه، 14 اردیبهشتماه 1388  

 

۲۲ درصد کاربران اینترنت روزنامه‌های چاپی را رها می‌کنند

 
 

بر اساس مطالعه اخیر مدرسه ارتباطات آننبرگ دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، حدود یک چهارم (22 درصد) از کاربران اینترنت اشتراک روزنامه‌های چاپی را پس از گرفتن اشتراک آنلاین لغو می‌کنند.  

 
 

بر اساس مطالعه اخیر مدرسه ارتباطات آننبرگ دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، حدود یک چهارم (22 درصد) از کاربران اینترنت اشتراک روزنامه‌های چاپی را پس از گرفتن اشتراک آنلاین لغو می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به گفته رییس مرکز آینده دیجیتال مدرسه آننبرگ، پایان روزنامه‌های چاپی سریع‌تر از آنچه که انتظار می‌رفت، سرعت گرفته است.

بر اساس این گزارش، خوانندگی روزنامه‌های آنلاین همچنان رو به افزایش است. کاربران اینترنت روزنامه‌های آنلاین را 53 دقیقه در هفته می‌خوانند در حالی که سال گذشته این میزان 41 دقیقه بود.

به گفته مسوولان این مطالعه، از دست دادن تبلیغات طبقه‌بندی شده در برابر کانال‌های دیجیتالی، نگرانی در مورد تاثیر محیط زیستی روزنامه‌ها، محیط اقتصادی و نبود چشم‌انداز برای خوانندگان جدید از جمله چهار دلیل اصلی نزول سریع روزنامه‌های چاپی هستند.

با این حال بر اساس یافته‌های این مطالعه، درصد زیادی از کاربران اینترنت به نسخه‌های چاپی وفادار مانده و 61 درصد آن‌ها اظهار کرده‌اند در صورتی که دیگر نسخه چاپی روزنامه‌شان موجود نباشد، دلشان برای آن تنگ می‌شود در حالی که در سال 2007 تعداد 56 درصد این عقیده را داشتند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed