تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تازه‌های نشر

تاریخ ارسال: جمعه، 11 اردیبهشتماه 1388  

 

هفتاد و پنجمین شماره فصلنامه «رسانه» منتشر شد

 
 

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها هفتاد و پنجمین شماره فصلنامه علمی – ترویجی وسایل ارتباط جمعی را منتشر كرد.  

 
 

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها هفتاد و پنجمین شماره فصلنامه علمی – ترویجی وسایل ارتباط جمعی را منتشر كرد.

به گزارش روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها: شماره 75 فصلنامه رسانه (ویژه پاییز 1387) كه به موضوع «رسانه‌ها و تبلیغات» اختصاص دارد، گزیده‌ای است از مقالات، تحقیقات و نوشتارهایی كه از زوایای گوناگون به بحث در زمینه تبلیغات و مؤلفه‌های آن می‌پردازد. در باره رسانه‌ها و تبلیغات آنچه كه ضروری به نظر می‌رسد، مطالعات و پژوهش‌های كاوش‌گرانه در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، رفتاری و اخلاقی است. آگاهی از تأثیرات نامطلوب تبلیغات در این عرصه موجب طرح مباحث اخلاقی و حقوقی گسترده‌ای شده و غالب كشورها را به تدوین و تصویب قوانین و مقررات خاص برای نظارت در این حوزه واداشته است. بی‌توجهی به پژوهش‌ها در این ‌مورد به خصوص در كشورهای در حال توسعه سبب می‌شود كه تبلیغات نه تنها به اقتصاد و رشد آن كشورها كمكی نكند بلبلكه اثر عكس داشته باشد.

فهرست مطالب این شماره از فصلنامه عبارتنداز:

• آن سوی تبلیغات بازرگانی جهانی: واقعیت‌ها و چالش‌ها، پروفسور حمید مولانا
• نظریه‌پردازی در تبلیغات و آگهی، كریس هاكلی/ لیدا كاووسی
• شیوه‌های اقناع، سین بریرلی/ گیتا علی‌آبادی
• مبانی و اصول تبلیغات سیاسی، دكتر كاظم معتمدنژاد
• آزادی تبلیغات بازرگانی و محدودیت‌های آن از دیدگاه حقوق بین‌الملل، ایران و اسلام، دكتر محسن اسماعیلی
• كودكان و تبلیغات بازرگانی، حوریه‌السادات برهانی
• سیاستگذاری و برنامه‌ریزی تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما، محبوبه علی‌محمدی
• تبلیغات تجاری و ارزش‌های فرهنگی در مجلات خانواده، بهنام افخمی
• گزارشی از تدوین پیش‌نویس لایحه قانون تبلیغات بازرگانی، محمد حسین‌ساعی
• نظرسنجی از بازدیدكنندگان پانزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، نظام بهرامی‌‌كمیل
• تازه‌های نشر دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، فاطمه كیهان
• فهرست گزیده مقالات ارتباطات جمعی در مطبوعات، مهرناز ندیری

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed