تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: رادیو

تاریخ ارسال: سه شنبه، 8 اردیبهشتماه 1388  

 

چهل‌وپنج درصد شنوندگان مخاطب رادیو جوان هستند

 
 

مرکز تحقیقات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد:« شاد بودن برنامه ها»، «متنوع بودن ساختارهای برنامه سازی» و «جذابیت نوع و نحوه ارائه برنامه ها » مهمترین دلیل برای رأی تهرانی‌ها به شبکه جوان به عنوان یک از دو شبکه برتر پایتخت است. 

 
 

مرکز تحقیقات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد:« شاد بودن برنامه ها»، «متنوع بودن ساختارهای برنامه سازی» و «جذابیت نوع و نحوه ارائه برنامه ها » مهمترین دلیل برای رأی تهرانی‌ها به شبکه جوان به عنوان یک از دو شبکه برتر پایتخت است.

به گزارش سرویس رادیو ایسنا، مطابق با آخرین نظرسنجی انجام شده توسط مرکز سنجش برنامه‌ای صداوسیما در بیست و چهارم اسفندماه 87 ، چهل و پنج درصد شنوندگان رادیو مخاطب رادیو جوان هستند و که به گفته ی مسوولان رادیو، این برای شبکه خاص جوانان کشور یک دستاورد مهم تلقی می‌شود.

از سوی رادیو جوان به ایسنا اعلام شده است: در حالی که برخی تصور داشتند که با تغییرات برنامه‌ای این شبکه، رادیو در جذب افق های جدید مخاطبان با دشواری روبرو خواهد شد ، رویکرد خوب حرف زدن و حرف خوب زدن و چرخش این رادیو از تهران مداری به ایران گرایی با برنامه های چرخ گردون در سرتا سر ایران و موج ملی و اجرای برنامه در میان جوانان و به دور از محیط بسته استودیویی و توجه به نیازهای واقعی جوانان همراه با نشاط و ساختار زیبا ،نشاندهنده قدرت این شبکه در بازسازی و اصلاح حرکتی خود است.

در گزارش این شبکه اضافه شده است: رادیو جوان با تغییرات گسترده برنامه‌ای خود نشان داد که رادیوی بدون تحول کیفی رادیوی زنده نیست .

گفتنی است نظر سنجی جامعی از میزان مخاطبان این شبکه در کشور نیز انجام شده که با نشر نتایج آن ، بزودی اعلام می شود.

بنا به اعلام مرکز تحقیقات صداوسیما بعد از رادیو پیام، شبکه جوان پرمخاطب‌ترین رادیوست که 45 درصد شنوندگان در منزل و بیش از 32 درصد در خودروی شخصی و و بیش از 11 درصد در خود رو عمومی عمده شنونده رادیو جوان هستند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed