تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: سه شنبه، 8 اردیبهشتماه 1388  

 

همکاری ژاپن و چین در زمینه خدمات نسل جدید تلفن همراه

 
 

ژاپن و چین به‌دنبال همکاری در زمینه نسل جدید خدمات تلفن همراه هستند که به چین برای توسعه فن‌آوری بی‌سیم و به سازندگان ژاپنی برای گسترش به بازار چین کمک می‌کند.  

 
 

ژاپن و چین به‌دنبال همکاری در زمینه نسل جدید خدمات تلفن همراه هستند که به چین برای توسعه فن‌آوری بی‌سیم و به سازندگان ژاپنی برای گسترش به بازار چین کمک می‌کند.

به گزارش ایسنا، خدمات تلفن همراه ژاپن از شبکه‌های نسل سوم استفاده

می‌کنند که انتقال پرسرعت اطلاعات را در مقایسه با خدمات نسل دوم متداول در چین میسر می‌کنند.

شارپ، پاناسونیک و سازندگان ژاپنی دیگر در تلاش برای ورود به بازار چین هستند که بزرگ‌ترین بازار تلفن همراه جهان است اما نوکیا نسبت به آن‌ها موفق‌تر بوده است.

بر اساس گزارش روزنامه ژاپنی نیک کی، انتظار می‌رود نخست وزیران ژاپن و چین در ملاقات روز چهارشنبه در پکن در زمینه همکاری در تجهیزات جدید و خدمات پهنای باند موافقت کنند.

این دو کشور همچنین به طور مشترک برنامه‌های پژوهشی و طراحی محتوا مانند ویدیو و موسیقی را انجام خواهند داد؛ به گفته یکی از مقامات وزارت امور داخلی و ارتباطات ژاپن، دو کشور احتمالا در زمینه خدمات تلفن همراه نسل سوم و نسل آینده تلفن همراه با یکدیگر همکاری می‌کنند.

چین قصد دارد قدرت فن‌آوری شرکت‌های خود را با این اقدام تقویت کند؛ شرکت‌های خارجی در حال حاضر بیش از 70 درصد از بازار تلفن همراه چین را در اختیار دارند. سازندگان تلفن همراه ژاپنی نیز با اشباع شدن بازار داخلی و کاهش فروش مشتاقند به بازارهای خارجی توسعه یابند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed