تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سینما - تئاتر

تاریخ ارسال: دوشنبه، 7 اردیبهشتماه 1388  

 

«اخراجی‌ها2» در بازار فیلم کن عرضه می‌شود

 
 

شش محصول سینمای ایران از سوی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در بازار فیلم کن عرضه می‌شوند. 

 
 

خبرگزاری فارس - شش محصول سینمای ایران از سوی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در بازار فیلم کن عرضه می‌شوند.

«محمد آفریده» در گفت‌و‌گو با فارس، اظهار داشت: امسال، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بخش اعظمی از تولیدات متعددی که امسال داشته، را در بازار فیلم شصت‌ودومین جشنواره فیلم کن به نمایش می‌گذارد و خریدارها و علاقه مندان می‌توانند از غرفه این مرکز بازدید کنند.

وی افزود: امسال واحد بازرگانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در بازار کن حضور خواهد داشت و فیلم‌های طاووس‌های بی‌پر(جواد مزدآبادی)، اخراجی‌ها 2(مسعود ده نمکی)، برخورد خیلی نزدیک(اسماعیل میهن‌دوست)، پوسته (مصطفی آل احمد)، دوزخ، برزخ، بهشت(بیژن میرباقری) و پستچی سه بار در نمی‌زند(حسن فتحی) - در صورتی که زیرنویس آن آماده شود- در بازار فیلم کن شرکت و به نمایش در می‌آیند.
مدیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با بیان این مطلب که جشنواره فیلم کن صرفا در نمایش و رقابت فیلمها خلاصه نمی‌شود، بر اهمیت بازار فیلم تأکید کرد و گفت: بازار فیلم از اهمیت بیشتری برخوردار است، چون محل تلاش بسیاری از فیلمسازان یا مدیران جشنواره و تلویزیون‌هاست که می‌توانند برای یک سال ارتباطاتشان را استمرار بدهند.

آفریده گفت: احساس من این است که ما باید با قدرتی مضاعف، با کلیه بضاعت خودمان در بسیاری از این حوزه‌ها مقتدرانه حضور داشته باشیم و فرهنگ و هویت‌مان به گوش جهانیان برسانیم چرا که هزاران نفر در همین جشنواره‌ها هستند که تشنه این مباحث هستند و ما باید با آنها مذاکره کنیم گو این که سال گذشته نیز ما با فیلم «برف» در جشنواره کن داشتیم که ده‌ها جایزه هم برد.

وی گفت: خوشحالم که امسال چتر سینمای ایران فضای بیشتری را در اختیار می‌گیرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed