تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: همایش

تاریخ ارسال: جمعه، 4 اردیبهشتماه 1388  

 

نصب ۲۰۰۰ دستگاه کارتخوان در نمایشگاه کتاب

 
 

مدیر کمیته اجرایی بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آئین‌نامه اجرایی و ضوابط غرفه‌سازی توسط ناشرانی را که مایل به استفاده از سازه‌های مصوب نمایشگاه برای غرفه سازی نیستند تشریح کرد.  

 
 

مدیر کمیته اجرایی بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آئین‌نامه اجرایی و ضوابط غرفه‌سازی توسط ناشرانی را که مایل به استفاده از سازه‌های مصوب نمایشگاه برای غرفه سازی نیستند تشریح کرد.

حسین صفری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر گفت: با اتمام کار جانمایی غرفه‌ها، تحویل غرفه‌ به ناشرانی که مایلند خودشان غرفه‌شان را بسازند و از سازه‌های ما برای غرفه سازی استفاده نمی‌کنند آغاز شده است.

مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در عین حال زمان رسمی تحویل غرفه به ناشران را 10 اردیبهشت ماه اعلام و ابراز امیدواری کرد این کار دوروزه به پایان برسد.

وی افزود: در هر کدام از قسمتهای نمایشگاه شامل بخشهای ناشران آموزشی، دانشگاهی، عمومی و کودک و نوجوان 5 تا 10 ناشر خودشان مشغول غرفه سازی هستند و تمایلی به تحویل گرفتن و مستقر شدن در غرفه‌هایی که توسط مسئولان نمایشگاه ساخته و تحویل ناشران می‌شود ندارند.

صفری این کار را بلامانع دانست و در عین حال گفت: این تعداد از ناشران باید مواد و مصالحی را که برای ساخت غرفه‌هایشان به کار می‌برند استاندارد باشد و موجب مزاحمت برای دیگر ناشران و یا بازدیدکنندگانی که در راهروها تردد خواهند کرد نشوند. همچنین نباید شیوه ساختن این غرفه‌ها به گونه‌ای باشد که از حد مجاز متراژ غرفه داده شده به آنها تجاوز کند.

به گفته این مقام مسئول نمایشگاه بیست و دوم سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، کتابخانه مجلس شورای اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ناشرانی مانند گاج و قلم چی از جمله نهادها و موسسات انتشاراتی‌اند که مایل به استفاده از سازه‌های مصوب برای غرفه سازی نیستند و خودشان هم ‌اکنون مشغول غرفه سازی در متراژ تعیین شده‌شان در بخشهای مختلف مصلی هستند.

مدیر کمیته اجرایی بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنین از نصب دستگاههای‌ خودپرداز در محل برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار سه دستگاه خودپرداز در هر کدام از سالنهای نمایشگاه نصب شده که کار تهیه پول را برای خریداران کتاب راحت تر می‌کند. همچنین 2000 دستگاه کارتخوان در تمامی غرفه‌ها نصب می‌شود.

وی در ادامه گفت: در این دوره از نمایشگاه بخشهای مختلف به ایستگاههای اطلاع رسانی مجهز شده است. در واقع هر کدام از بخشهای نمایشگاه به یک دستگاه اطلاع‌رسانی رایانه‌ای خودکار نصب شده است. در مجموع امسال 6 ایستگاه اطلاع‌رسانی نصب شده است.

صفری همچنین از استقرار سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران خبر داد و گفت: 220 نفر در این دوره از نمایشگاه کار نظافت محوطه مصلی را در سه شیفت کاری بر عهده دارند و با این وضعیت امیدواریم وضعیت بهداشت نمایشگاه امسال بهتر از هر سال باشد.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed