تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دولت الکترونیکی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 25 فروردینماه 1388  

 

اصلاح الگوی مصرف بدون آی.تی امکان‌پذیر نیست

 
 

مجلس می‌تواند با وضع قوانین و الزامات قانونی استفاده از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات را در سال 88 به نتیجه برساند حتی اگر رسیدن به این مهم در بلندمدت عملی شود.  

 
 

مجلس می‌تواند با وضع قوانین و الزامات قانونی استفاده از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات را در سال 88 به نتیجه برساند حتی اگر رسیدن به این مهم در بلندمدت عملی شود.

خسرو سلجوقی - کارشناس فن‌آوری اطلاعات - در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب گفت: توجه به فن‌آوری اطلاعات می‌تواند از برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری در انتخابات پیش رو باشد و با توجه به اینکه امسال اصلاح الگوی مصرف نامگذاری شده است هر کدام از کاندیداها باید جایگاه فن‌آوری اطلاعات را در برنامه‌ی خود تبیین کنند.

وی با تاکید بر اینکه بعد از انتخابات باید شاهد جهش فن‌آوری اطلاعات بود مگر اینکه اصلاح الگوی مصرف تنها یک شعار باشد، افزود: برای خروج از حالت کلی‌گویی باید قوای سه‌گانه و مجمع تشخیص مصلحت نظام برنامه‌های خود را به صورت کمی تبیین کنند. به طور مثال مشخص باشد که هر وزارتخانه در سال 88 چند درصد از فعالیت‌های خود را به وسیله فن‌آوری اطلاعات باید انجام دهد و در مرحله بعد اعداد و ارقام پایش شود؛ در غیر این صورت با کلی‌گویی در پایان سال نمی‌توان میزان موفق بودن و یا نبودن آن را مشخص کرد.

به گفته سلجوقی اداره‌ها، مدعی انجام کار به وسیله فن‌آوری اطلاعات و به صورت الکترونیکی هستند و بعضا خاموش و روشن‌ کردن رایانه را جزئی از این پروسه می‌دانند در حالی که برنامه زمانبندی و کمی که شامل درصد و زمان اجرای عملیات‌ها به صورت الکترونیکی باشد در ادارات موجود نیست.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed