تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: حقوق مولف

تاریخ ارسال: سه شنبه، 18 فروردینماه 1388  

 

آسوشیتدپرس از وب‌سایت‌های ناقض کپی‌رایت شکایت می‌کند

 
 

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس علیه وب سایت‌هایی که گزارش‌های منتشره از سوی این خبرگزاری یا روزنامه‌های عضو آن را بدون اجازه منتشر می‌کنند، اقدام حقوقی صورت خواهد داد. 

 
 

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس علیه وب سایت‌هایی که گزارش‌های منتشره از سوی این خبرگزاری یا روزنامه‌های عضو آن را بدون اجازه منتشر می‌کنند، اقدام حقوقی صورت خواهد داد.

به گزارش ایسنا، آسوشیتدپرس که با مشکل لغو اشتراک از سوی شماری از روزنامه‌های بحران‌زده آمریکایی مواجه شده همچنین نرخی را که از روزنامه‌ها برای سرویس‌های خبری خود می‌گیرد به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در مواجه با واکنش شدید برخی از روزنامه‌های عضو خود در مورد تعرفه‌های جدید سال گذشته ناچار شد برنامه قیمت‌گذاری جدیدش را معلق کند.

این خبرگزاری واقع در نیویورک که سازمان متعلق به بیش از 1400 روزنامه عضو آن است، در نشست سالانه خود در سن دیه‌گوی کالیفرنیا و در یک بیانیه مطبوعاتی این اقدامات را اعلام کرد.

طبق بیانیه آسوشیتدپرس، این خبرگزاری با پورتال‌های اینترنتی و سایر شرکا که به‌طور قانونی مجوز محتوا دارند، کار کرده و اقدامات حقوقی و قانونی را علیه کسانی که به طور نادرست از محتوای این خبرگزاری استفاده می‌کنند پیگیری خواهد کرد.

تام کیورلی، رییس آسوشیتدپرس اظهار کرده است: این خبرگزاری مدیریت حقوق و سیستم ردگیری برای محتوای متنی و صفحات جست‌وجوی جدید که به کاربران جدیدترین و معتبرترین منابع اخبار فوری را نشان می‌دهند، ایجاد می‌کند.

آسوشیتدپرس در ابتکار کپی‌رایت خود وب‌سایت خاصی را ذکر نکرده اما بسیاری از روزنامه‌های آمریکایی آشکارا از سایت‌هایی مانند گوگل‌نیوز که بدون اشتراک درآمد تبلیغاتی خود کاربران را به محتوای آن‌ها هدایت می‌کنند، انتقاد کرده‌اند. البته دیگر روزنامه شکایتی نداشته و اعلام کرده‌اند گوگل نیوز به افزایش ترافیک وب سایت‌های آن‌ها کمک می‌کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed