تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 16 فروردینماه 1388  

 

نوکیا در صدر فهرست صلح سبز باقی ماند

 
 

نوکیا در جدیدترین رتبه‌بندی سازمان صلح سبز از میان 17 شرکت محصولات الکترونیکی مصرفی مکان برتر را حفظ کرد در حالی که فیلیپس و اپل به مکان‌های بالاتر این فهرست صعود کردند.  

 
 

نوکیا در جدیدترین رتبه‌بندی سازمان صلح سبز از میان 17 شرکت محصولات الکترونیکی مصرفی مکان برتر را حفظ کرد در حالی که فیلیپس و اپل به مکان‌های بالاتر این فهرست صعود کردند.

به گزارش ایسنا، در جدیدترین گزارش «راهنمای محصولات الکترونیکی سبزتر» صلح سبز، فیلیپس از مکان یازدهم به چهارم و اپل از چهاردهم به دهم صعود کردند.

شرکت‌ها بر مبنای شماری از معیارهای مربوط به مواد شیمیایی، زباله الکترونیکی و انرژی رتبه‌بندی شدند. صلح سبز از این گزارش برای کمک به تحت فشار قرار دادن شرکت‌ها برای تغییر استفاده می‌کند.

در این فهرست سامسونگ از مکان چهارم به دوم رفت در حالیکه سونی اریکسون یک جایگاه به سوم تنزل کرد. سونی هم پنج شرکت برتر را تکمیل کرد.

سازمان صلح سبز همچنین هیولت پاکارد، دل و لنوو را برای عقب‌نشینی از تعهداتشان برای حذف pvc و مواد ضد آتش سوزی تا پایان سال 2009 قابل مجازات دانست اما طبق اعلام این گروه طرفدارحفظ محیط زیست، اپل و ایسر برای حذف این مواد متعهد مانده‌اند.

بر اساس اعلام این سازمان، بسیاری از شرکت‌های محصولات الکترونیکی مصرفی در زمینه‌ تغییرات جوی بهبودهایی نشان داده‌اند. سامسونگ و فیلیپس آشکارا پشتیبانی از کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای را نشان داده‌اند. در حالی که دل، نوکیا، هیولت پاکارد و فیلیپس متعهد به کاهش قابل ملاحظه انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از فعالیتهایشان شده‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed