تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 29 اسفندماه 1387  

 

اینترنت موجب تسهیل در ورود کالای تقلبی به بازار می‌شود

 
 

مسئول اداره گمرکات فرانسه از افزایش ورود کالاهای تقلبی از طریق اینترنت خبر داد.  

 
 

مسئول اداره گمرکات فرانسه از افزایش ورود کالاهای تقلبی از طریق اینترنت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نوشته شماره امروز روزنامه لوموند در اینترنت، ژروم فورنل که از سال دو هزار و هفت مسئولیت اداره گمرکات فرانسه را برعهده دارد می‌گوید: سفارش‌های اینترنتی با کمک روش‌های ارسال پستی یا ارسال سریع کالا، ورود کالاهای تقلبی را آسان‌تر کرده است.

در سه سال گذشته میزان ورود کالاهای تقلبی و قاچاق به فرانسه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

در سال گذشته بیش از 600 هزار جنس تقلبی کشف و ضبط شد در حالی که این رقم در سال دو هزار و هفت به 240 هزار می‌رسید.

توقیف سیگار قاچاق نیز از هشت تن در سال دو هزار و هفت به 21 تن رسیده است.
اینترنت موجب شده پیشرفت در بخش قاچاق سیگار به صد در صد برسد.

فرانسه بدنبال این پدیده جدید در دهم فوریه مجبور به ایجاد بخش اینترنتی گمرک شد.
به گفته این مسئول فرانسوی، اینترنت با دور زدن معیارهای مختلف کار ارسال کالاهای تقلبی را آسان می‌کند.

بازار کالاهای تقلبی در اینترنت به حدی رسید که اورئال بزرگترین شرکت جهانی لوازم آرایشی در سپتامبر دو هزار و هفت علیه پایگاه فروش اینترنتی ئی بی به سبب فروش محصولات تقلبی و نقض شبکه‌های توزیع انتخابی شکایت کرد.

ئی بی برای دفاع از خود اعلام کرد مجهز به امکاناتی برای شناسایی و جمع‌آوری کالاهای تقلبی شده است.

در فرانسه شرکت وسایل لوکس ال و ام اچ و هرمس در ژوئن دو هزار و هشت توانستند در شکایت علیه ئی بی به دادگاه غرامت‌های قابل توجهی دریافت کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed