تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: رادیو

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 22 اسفندماه 1387  

 

رادیو جوان ۱۳ ساله شد

 
 

جشن سیزدهمین سالگرد رادیو جوان با عنوان جشن بزرگ آغاز، عصر روز گذشته (21 اسفندماه) با حضور معاون صدا، مدیران برنامه‌سازان، گویندگان و مشتاقان رادیو جوان در تالار بزرگ کشور برگزار شد.  

 
 

جشن سیزدهمین سالگرد رادیو جوان با عنوان جشن بزرگ آغاز، عصر روز گذشته (21 اسفندماه) با حضور معاون صدا، مدیران برنامه‌سازان، گویندگان و مشتاقان رادیو جوان در تالار بزرگ کشور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این مراسم دکتر مسعود احمدی ـ مدیر رادیو جوان ـ گفت: امروز روز سه و یک است؛ 13 ربیع‌الاول، سیزدهمین سالگرد رادیو جوان و سی‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی. امروز جشن نکوداشت تلاش‌های رادیویی است که برای جوانان این مرز و بوم ایجاد شده، این مراسم دریچه‌ای است به فعالیت‌ها و تلاش‌های دست‌اندرکاران رادیو جوان.

وی اظهار کرد: امروز رادیو جوان‌هایی که پس از 13 سال، موها و بعضی محاسن‌شان سفید شده است، اینجا جشن 13 سالگی‌شان را می‌گیرند و اعلام می‌دارند که جوان ایرانی خوب می‌بیند، می‌فهمد می‌شنود، تفکر می‌کند، حرف می‌زند و این جوان تعیین‌کننده‌ی آینده‌ی ایران و انقلاب است.

سپس فاطمه آل عباس و محمدجعفر خسروی که مجریان بخش آغاز جشن بودند، از محمدحسین صوفی ـ معاون صدا ـ درخواست کردند که روی سن بیاید.

صوفی در ابتدا از این‌که در جمع اهالی رادیو جوان که 13 سال برای ایجاد شادابی در قشر جوان و آن‌هایی که دل جوان دارند، تلاش کرده‌اند، حضور یافته است، اظهار خرسندی کرد و گفت: یکی از رویکرد‌های رادیو جوان توجه به دانش و دانایی‌محوری است و وجود گروه‌های مختلف با رویکر‌د‌های متفاوت، معنایش این است که شبکه‌ی جوان برای افزایش علم‌باوری در جامعه‌ی ایرانی تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که بیش از 25 درصد آن جوان است و جای بسی خوشحالی است که در مقایسه‌ی سرشماری سال 1375 و 1385 مشخص شده که امید به زندگی در کشور ما حداقل پنج سال افزایش پیدا کرده است.

معاون صدا با بیان این که یکی از دلایل ایجاد شبکه جوان وجود قشر عظیم جوان در جامعه بوده است، اظهار امیدواری کرد: با توجه به این‌که این شبکه دوران بلوغ خود را پشت سر می‌گذارد، بتواند با تولید برنامه‌های مناسب با شور و شعور جوانان، بیش از گذشته در جذب مخاطبان موفق باشد.

در ادامه‌ی این مراسم، غلام‌رضا صنعت‌گر دو قطعه را برای حاضران اجرا کرد و پس از انجام مرحله‌ی دوم قرعه‌کشی برای یک کمک هزینه‌ی سفر حج، کمک هزینه‌ی سفر کربلا، سفر سوریه و دو سفر به مشهد مقدس، محمد اصفهانی دو قطعه را اجرا کرد.

سپس برگزیده‌های رادیو معرفی شدند و با اهدای جوایزی، از آن‌ها تقدیر شد. هم‌چنین از مهران دوستی به‌عنوان گوینده‌ی منتخب برنامه‌ی استان‌های رادیو جوان تقدیر ویژه شد.

از تهیه‌کنندگان، نیما کرمی، محمدجعفر خسروی، مریم جلالی و استانداران اصفهان، آذربایجان شرقی و خوزستان و هم‌چنین ابوترابی ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی ـ، نمایندگان گیلان و زاهدان به خاطر برنامه‌ی «موج ملی» تقدیر شد.

اسامی دیگر برگزیدگان این شبکه به این شرح اعلام شد:

آیتم‌ساز؛ انوشه میرمجلسی و مریم نقدی، ارتباطات؛ اکرم زمانی، بازیگران؛ اشکان صادقی و امین نبی‌اللهی، تهیه‌کنندگان؛ شهره شایان، شیرین حسن‌پور و مرضیه میرسلطانی، سردبیران؛ علیرضا حبیبی، سیده مریم سیدغفوری و شبنم فکری، گزارشگران؛ مریم هادیان و فریبا آیینی، گویندگان؛ مریم واعظ پور و پروین کرمی، مجریان؛ رضا آفتابی، سعید پورمحمودی و استیون در آوانسیان، ناظر پخش؛ سعید نیکخواه، نویسنده؛ مهدی استاد احمد، تراب زمانی و مرضیه خواجه محمود، نویسنده پخش؛ رویا رحمانیان سرشت، نیروهای ستادی؛ میترا قره‌غانی، سلمان سهرابی و جواد شفق، ویراستار؛ فریبزر نوربخش و هماهنگی؛ سیدرضا بحرالعلوم‌زاده.

حاشیه‌ها

ـ این مراسم از ساعت 15 و 15 دقیقه با سرود جمهوری اسلامی و تلاوت آیاتی از قرآن آغاز شد و تا 20 و 30 دقیقه شب به طول انجامید.

ـ اجرای بخش‌های این برنامه را مجریان مختلف شبکه‌ی جوان برعهده داشتند که برخی از آن‌ها کسانی بودند که اکنون دیگر در این شبکه نیستند. هم‌چنین مهران دوستی در پشت صحنه، بخش‌هایی از برنامه را اجرا می‌کرد. بخش نخست برنامه را فاطمه آل عباس و خسروی، بخش دوم را صفوی‌زاده و امیرحسین بابازاده، بخش سوم را جعفرپور و رضا آفتابی و بخش‌های پایانی برنامه را فرزاد حسنی و شبنم مقدمی اجرا کردند.

ـ گزارشگر برنامه در سالن می‌چرخید و سوژه‌های جالب را شکار می‌کرد. او به سراغ پیرمردی رفت که از مشهد مقدس برای شرکت در این مراسم آمده بود و آن پیرمرد را برای انجام بخشی از قرعه‌کشی‌ها به بالای سن برد؛ ولی او به همین جا اکتفا نکرد، چند بیت شعر را برای حضار خواند، یک سفر کربلا از معاون صدا هدیه گرفت و سپس به جای خود برگشت.

ـ اجرای گروه 13 نفره با دف از بخش‌های دیگر برنامه بود و صدای عصار پایان‌بخش جشن بزرگ آغاز در تالار بزرگ کشور بود که با تشویق زیاد حاضران همراه شد.

ـ قرعه‌کشی یک خودروی پژو 206 میان 10 نفر از برگزیدگان رادیو جوان صورت گرفت که آن‌ها ترجیه دادند، به‌جای خودرو پول آن را به خانه‌های خود ببرند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed