تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: مخاطرات روزنامه‌نگاری

تاریخ ارسال: سه شنبه، 20 اسفندماه 1387  

 

«ضعف زیرساخت‌های اقتصادی مطبوعات موجب تطمیع خبرنگاران می‌شود»

 
 

مدیر مسئول روزنامه جهان صنعت گفت: ضعف زیرساخت‌های اقتصادی مطبوعات موجب تطمیع خبرنگاران می‌شود. 

 
 

خبرگزاری فارس - مدیر مسئول روزنامه جهان صنعت گفت: ضعف زیرساخت‌های اقتصادی مطبوعات موجب تطمیع خبرنگاران می‌شود.

محمدرضا سعدی در گفت‌و‌گو فارس‌ در پاسخ به این پرسش که لزوم برگزاری جشنواره‌های متعدد در حوزه رسانه همچون خودرو، ترافیک، معاینه فنی خودرو، میراث فرهنگی، آب، شهری، اعتیاد، بهزیستی و غیره چیست و آیا ضرورتی برای وجود این همه جشنواره هست، گفت: برگزاری جشنواره‌های متعدد در حوزه رسانه باعث رشد مطبوعات تخصصی می‌شود.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون که دنیا به سمت تخصصی شدن پیش می‌رود، نشریات کشور نیز باید تخصصی‌تر شوند زیرا نیازها متنوع‌تر شده است لذا نیازمند برگزاری جشنواره‌های تخصصی هستیم و این جشنواره‌ها باید برگزار شوند تا رسانه‌ها و خبرنگاران سلایق مختلف خود را در آن‌ها به نمایش بگذارند.

سعدی ادامه داد: اگر جشنواره مطبوعات کشور به صورت تخصصی‌تر برگزار شود و جشنواره‌هایی که هم‌اکنون در حوزه‌های متعدد رسانه برپا می‌شود در قالب جشنواره مطبوعات باشد هم هزینه‌ها کم‌تر می‌شود و هم جشنواره مطبوعات پربارتری خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: ممکن است سازمان‌ها به نیت دیگری غیر از اعتلای حرفه روزنامه‌نگاری به برگزاری جشنواره‌های تخصصی در حوزه خود بپردازند و بخواهند وجه فرهنگی خود را نشان داده و به لابی‌های اجتماعی و سیاسی بپردازند و به این ترتیب کارنامه‌ای برای خود ایجاد کنند اما نمی‌توان این موضوع را به همه جشنواره‌هایی که در حوزه رسانه برگزاری می‌شود، عمومیت داد.

مدیر مسئول روزنامه جهان صنعت اظهار داشت: نمی‌توان گفت عمده هدف از برگزاری این جشنواره‌ها همسو کردن خبرنگاران با اهداف سازمان برگزارکننده است اما ممکن است برخی از دست‌اندرکاران سازمان‌ها این منظور را نیز داشته باشند که اگر روزنامه‌نگار بپذیرد دیگر روزنامه‌نگار نیست.

وی گفت: این‌که جشنواره‌ای خبرنگاران را تطمیع کند بستگی به خود آن‌ها دارد، اما گاهی خبرنگاران به علت ضعف زیرساخت‌های اقتصادی مطبوعات مجبور به پذیرش این گونه هدایا می‌شوند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed