تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 14 اسفندماه 1387  

 

۴۰۰ هزار نفر از فرهنگیان اینترنت را نمی‌شناسند

 
 

مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای مهارتهای حرفه ای و تربیت معلم با بیان اینکه بیش از 700 هزار نفر از فرهنگیان با مهارتهای هفتگانه مربوط به رایانه را آموخته و بر آن مسلط هستند گفت: اما هنوز بالای 400 هزار نفر از آنها بر این مهارتها آشنایی ندارند.  

 
 

مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای مهارتهای حرفه ای و تربیت معلم با بیان اینکه بیش از 700 هزار نفر از فرهنگیان با مهارتهای هفتگانه مربوط به رایانه را آموخته و بر آن مسلط هستند گفت: اما هنوز بالای 400 هزار نفر از آنها بر این مهارتها آشنایی ندارند.

سید محمد طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دفتر آموزش و ارتقای مهارتهای حرفه ای تلاش زیادی را در سالهای گذشته برای آموزش علوم پایه رایانه به معلمان داشته و در این زمینه نیز موفق بوده افزود: البته هنوز عده زیادی از معلمان ما با این فناوری روز که نظام تعلیم و تربیت به آن نیازمند هستند، آشنایی ندارند که برنامه هایی را نیز برای حل این مشکل در دست داریم.

پیش از این مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش عنوان کرده بود که دانش آموزان ما در این زمینه از معلمانمان باسوادتر هستند و این نقطه ضعف آموزش و پرورش محسوب می شود.

همچنین برخی از کارشناسان امور آموزشی معتقدند که عقب ماندگی نظام کشور باعث شده تا معلمان قادر به پاسخگویی به نیازهای علمی نوجویانه و نوین دانش آموزان نباشند.

طباطبایی مذاکره با بنیاد ICDL برای گسترش این آموزشها در بین معلمان و در قالب کلاسهای ضمن خدمت را مهمترین این برنامه خواند و افزود: می خواهیم از ظرفیت موجود این بنیاد برای تکمیل آموزشهای همکاران نیز استفاده کنیم اما بخش مهمتر در این زمینه تمرین و ممارست معلمان برای تعمیق آموزشهای داده شده به آنها است.

مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای مهارتهای حرفه ای معلمان ادامه داد: در حال تنظیم بخشنامه ای مبنی بر در اختیار قراردادن سایتهای رایانه مدارس در ساعات آزاد به معلمان هستیم تا بتوانند به شکل گروهی آموزشهایشان را به یکدیگر منتقل کرده و سطح دانش خود را افزایش دهند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed