تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: دوشنبه، 28 بهمنماه 1387  

 

انگلیسی‌ها از خرید آنلاین می‌ترسند!

 
 

بر اساس گزارش CyberSource، بیش از 40 درصد از انگلیسی‌ها به دلیل نگرانی در مورد امنیت، حاضر به خرید آنلاین نیستند.  

 
 

بر اساس گزارش CyberSource، بیش از 40 درصد از انگلیسی‌ها به دلیل نگرانی در مورد امنیت، حاضر به خرید آنلاین نیستند.

به گزارش ایسنا، یافته‌های پژوهش انجام گرفته توسط این شرکت حاکیست بیش از یک سوم از افراد مورد مطالعه فردی را می شناسند که قربانی کلاهبرداری آنلاین شده است. در واکنش به این امر شماری از کاربران اینترنت که خرید آنلاین انجام می دهند اظهار کرده‌اند اقداماتی برای حفاظت از خود در برابر دزدی اطلاعات شخصی صورت داده‌اند.

بر اساس این پژوهش، حدود70 درصد اظهار کرده‌اند مشترک خدمات کارت اعتباری ایمن شرکت‌های مسترکارت یا ویزا شده‌اند که رمز عبوری را عرضه می کنند که برای خرید آنلاین باید به همراه اطلاعات کارت وارد شود. 86 درصد از خریداران آنلاین نیز اظهار کرده‌اند پیش از اقدام به خرید آیکون قفل ایمن در وب سایت را بررسی می کنند.

طبق گزارش CyberSource، با توجه به فراوانی پوشش رسانه‌ای از موارد شکاف امنیتی، وحشت زده بودن برخی از خریداران تعجب آور نیست. چالش صنعت آموزش دادن مصرف کنندگان برای خرید مطمئن و به حداقل رساندن خطر قرار گرفتن در معرض کلاهبرداری است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed