بر اساس گزارش CyberSource، بیش از 40 درصد از انگلیسیها به دلیل نگرانی در مورد امنیت، حاضر به خرید آنلاین نیستند.
به گزارش ایسنا، یافتههای پژوهش انجام گرفته توسط این شرکت حاکیست بیش از یک سوم از افراد مورد مطالعه فردی را می شناسند که قربانی کلاهبرداری آنلاین شده است. در واکنش به این امر شماری از کاربران اینترنت که خرید آنلاین انجام می دهند اظهار کردهاند اقداماتی برای حفاظت از خود در برابر دزدی اطلاعات شخصی صورت دادهاند.
بر اساس این پژوهش، حدود70 درصد اظهار کردهاند مشترک خدمات کارت اعتباری ایمن شرکتهای مسترکارت یا ویزا شدهاند که رمز عبوری را عرضه می کنند که برای خرید آنلاین باید به همراه اطلاعات کارت وارد شود. 86 درصد از خریداران آنلاین نیز اظهار کردهاند پیش از اقدام به خرید آیکون قفل ایمن در وب سایت را بررسی می کنند.
طبق گزارش CyberSource، با توجه به فراوانی پوشش رسانهای از موارد شکاف امنیتی، وحشت زده بودن برخی از خریداران تعجب آور نیست. چالش صنعت آموزش دادن مصرف کنندگان برای خرید مطمئن و به حداقل رساندن خطر قرار گرفتن در معرض کلاهبرداری است.