تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: رادیو

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 24 بهمنماه 1387  

 

مدیر جدید رادیو گفتگو منصوب شد

 
 

مسعود ترقی‌جاه به سمت مدیریت رادیو گفت‌وگو منصوب شد. مدیریت قبلی این شبکه رادیویی را حسن محمدیان بر عهده داشت که پس از رفتن وی از رادیو گفت‌وگو دکتر حسن خجسته (معاون سابق صدا) از مرداد ماه امسال سرپرستی این شبکه رادیویی را بر عهده گرفت.  

 
 

مسعود ترقی‌جاه به سمت مدیریت رادیو گفت‌وگو منصوب شد. مدیریت قبلی این شبکه رادیویی را حسن محمدیان بر عهده داشت که پس از رفتن وی از رادیو گفت‌وگو دکتر حسن خجسته (معاون سابق صدا) از مرداد ماه امسال سرپرستی این شبکه رادیویی را بر عهده گرفت.

مدیر جدید رادیو گفت‌وگو پس از انتصاب به این سمت گفت: گفتمان یک سخن سامان یافته است که از آن عمل برمی‌آید و رادیو گفت‌وگو زمینه‌های این عمل بر بستر گفتمان را فراهم خواهد کرد.

مسعود ترقی جاه در مراسم معارفه خود با اعلام این مطلب که رادیو گفت‌وگو یکی از بهترین

بخش‌های رسانه است، گفت: این رادیو در همین مدتی که راه اندازی شد، برای خود من بسیار مفید فایده بوده است.

وی در این مراسم که روز چهارشنبه(23 بهمن ماه) در محل سالن جلسات مدیران معاونت صدا برگزار شد، افزود: شعار رادیو اندیشه‌ها برای این شبکه از واژه‌هایی است که در قرآن هم به آن توجه بسیاری شده‌است و اندیشه محوری در بیان و دانش بشری از مفاهیم قرآنی است که این رادیو به خوبی می‌تواند با هدف تحقق وجودی انسان بر آن صحه بگذارد و به روشنی به راه خود ادامه دهد.

ترقی جاه ادامه داد: هر گاه سخن از گفت‌وگو است، بی‌تردید مفهوم اندیشه در کنار و از ملازمات آن خواهد بود.

مدیر رادیو گفت‌وگو به آیه «فبشرعبادالذین...» اشاره کرد و اظهار داشت: این آیه تاکید بر منشا بشارتی بودن و شنیدن اقوال بشری دارد و این خود حسن الهی است که فرهنگ دینی ما در دو وجه هستی شناسی و معرفت شناسی بر آن منطبق است.

وی تاکید کرد: در رادیو گفت‌وگو هم به معرفت شناسی و هم به هستی شناسی خواهیم پرداخت، بنابراین رادیو گفت و گو می‌تواند زمینه خوبی را جهت رسیدن به این دو مقوله که حسن الهی است، فراهم آورد.

ترقی جاه ایجاد فضای مناسب برای اندیشه‌ورزی مخاطب را از دیگر وظایف رادیو گفت‌وگو برشمرد و تصریح کرد: به همین ضرورت برای تحقق آن نیاز به گفتمان‌سازی داریم.

وی خاطرنشان کرد: گفتمان یک سخن سامان یافته است که از آن عمل برمی‌آید و رادیو گفت‌وگو زمینه های این عمل بر بستر گفتمان را فراهم خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، مسعود ترقی جاه متولد سال 1342 در تهران است. در مقطع کارشناسی در رشته های گرافیک و کارگردانی سینما و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته ی کارگردانی تئاتر تحصیل کرده و در مجامع دانشگاهی دروس طراحی برای فیلم، مبانی هنرهای تجسمی، زیبایی شناسی نظری و تحلیل فیلم را تدریس کرده است. وی ضمن نگارش و ترجمه مطالب نظری هنری، برای مطبوعات به طور حرفه ای به کار در زمینه طراحی گرافیک مشغول بوده است.

مدیریت هنری و طراحی جلد کتاب های نظام جدید آموزشی، مدیریت هنری نشریات عروه الوثقی، فجر جوان، نامه ی فرهنگ و چشم انداز و همچنین طراحی چندین پوستر و جلد کتاب برای بزرگداشت برنامه های دهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از جمله این فعالیت هاست. وی همچنین به عنوان عضو هیأت داوران در جشنواره ی فیلم وحدت، جشنواره بهترین کتاب هنری دفاع مقدس و جشنواره بین‌المللی فیلم های مستند و کوتاه حضور داشته است.

وی همچنین به عنوان معاون فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی و عضو شورای پوستر و مواد تبلیغاتی امور سینمایی و سمعی و بصری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری داشته است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed