تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای کتاب

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 24 بهمنماه 1387  

 

نیوزویک برای جلب مخاطبان دست به بهسازی می‌زند

 
 

نشریه نیوزویک برای جلوگیری از ضرر بیشتر تصمیم دارد تغییرات عمده‌ای در ساختار خود داده و با طراحی جدید و کوچک تر و تغییر محتوای خود مخاطبان کمتر و گزینش شده‌تری را هدف بگیرد.  

 
 

نشریه نیوزویک برای جلوگیری از ضرر بیشتر تصمیم دارد تغییرات عمده‌ای در ساختار خود داده و با طراحی جدید و کوچک تر و تغییر محتوای خود مخاطبان کمتر و گزینش شده‌تری را هدف بگیرد.

به گزارش ایسنا، نیوزویک به دلیل رقابت سنگینی که از سوی گزارشهای جدید و بروز در روزنامه‌ها و اینترنت مواجه شده قصد دارد بر روی وقایع هفته‌های گذشته تمرکز کند و به نظرات و نوشتن خلاقانه بپردازد.

در همین راستا این نشریه گران تر شده، بر روی کاغذ روغنی چاپ می شود و دارای عکسهای بیشتری خواهد بود؛ همچنین در چهار بخش مطالب کوتاه، ستون نویسها و تفسیرها، گزارش طولانی و فرهنگ سازمان دهی می شود.

نیوزویک معتقد است خوانندگان مشترک این نشریه مایل خواهند بود برای کیفیت ژورنالیسم و گزارشگری نوآورانه اش که در شکل جدید این نشریه به چشم می خورد پول بیشتری پرداخت کنند.

این اقدام بازتاب گرایش ژورنالیستی روبه رشدی برای تغییر از گزارش خبری مستقیم به سمت محتوای تحلیلی و خلاقانه بمنظور فراهم کردن مطلبی برای خوانندگان است که آنها نمی توانند به رایگان در اینترنت بیابند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed