تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: بزرگداشت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 14 بهمنماه 1387  

 

مراسم تقدیر از 15 روزنامه‌نگار پیشکسوت برگزار شد

 
 

نخستین مراسم تقدیر از روزنامه نگاران پیشکسوت با حضور جمعی از روزنامه نگاران از سه نسل مختلف ساعت 2 بعد از ظهر روز یک‌شنبه، 13 بهمن در تالار انجمن صنفی برگزار شد و با تقدیر از 15 روزنامه نگار پیش کسوت در حوزه‌های مختلف به انجام رسید. 

 
 

سایت انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران - نخستین مراسم تقدیر از روزنامه نگاران پیشکسوت با حضور جمعی از روزنامه نگاران از سه نسل مختلف ساعت 2 بعد از ظهر روز یک‌شنبه، 13 بهمن در تالار انجمن صنفی برگزار شد و با تقدیر از 15 روزنامه نگار پیش کسوت در حوزه‌های مختلف به انجام رسید.

این مراسم از ساعت 2 بعد از ظهر به مناسبت سالروز وداع روزنامه‌نگاران با زنده یاد احمد بورقانی و با هدف گرامی داشت یاد و خاطره او و پیوند نسل‌های مختلف روزنامه نگاری در تالار اجتماعات انجمن صنفی برگزار شد.

در مراسم یاد و خاطره احمد بورقانی، خانواده شهید بورقانی، جمعی از روزنامه نگاران جوان و پپیشکسوت به همراه کروبی، رئیس مجلس ششم شورای اسلامی حضور پیدا کردند.

در این مراسم از 15 روزنامه نگار پیشکسوت که در مرحله نهایی و از میان 120 نام پیشنهادی معرفی شده اند (به ترتیب حروف الفبا) با اهدای لوح تقدیر و یک جلد کلام الله مجید( هدیه از طرف احمد مسجد جامعی) تقدیر به عمل آمد.

آقایان؛ منوچهر احترامی، حسین الهامی، دختر استاد مسعود برزین، کامبیز درم بخش، محمد دهقانی آرانی، ، ایلیا دیانوش به نمایندگی از رضا سید حسینی ،علی اصغر شیرزادی، محمدباقر صدری، غلامرضا کیامهر و مسعود مهاجر هر کدام سخنرانی کوتاهی انجام دادند و از دیدگاه‌ها و خاطرات خود در زمینه روزنامه نگاری سخن گفتند.

مراسم گرامی‌داشت یاد احمد بورقانی و تقدیر از روزنامه نگاران پیشکسوت در حالی برگزار شد که علی بهزادی به دلیل بیماری نتوانست در مراسم حضور پیدا کند . عطاءالله بهمنش نیز نتوانست خود را به مراسم برساند، و به جای مسعود برزین و رضا سید حسینی نمایندگانشان سخن گفتند. دکتر هوشنگ کاووسی هم نتوانست به مراسم برسد.

اجرای برنامه را مهرداد خدیر به عهده داشت و تقدیر نامه و بیانیه انجمن صنفی درباره این مراسم راهم بدر السادات مفیدی، دبیر انجمن، قرائت کرد.

پخش برخی از سخنرانی های احمد بورقانی درباره مطبوعات در نطق‌های پیش از دستورش در مجلس ششم و حضور حجت الاسلام، کروبی ، رئیس مجلس ششم و از دوستان زنده یاد بورقانی در آخرین لحظات مراسم و سخنرانی اش درباره مرحوم بورقانی از جمله نکات قابل اعتنای مراسم بود.

از سوی دیگر محمدجواد حجتی کرمانی نیز پیغام داده بود که با عدم حضور خود در این مراسم به جمع روزنامه نگاران احترام می‌گذارم چراکه من خود را در برابر اصحاب رسانه، روزنامه نگار نمی‌دانم.

محمد دهقانی آرانی نیز که مدتی است در آران کاشان زندگی می‌کند؛ پیام داده بود که اگر بتواند خود را به مراسم خواهد رساند اما موفق نشد.

ایلیا دیانوش نیز از سوی رضا سیدحسینی از انجمن صنفی روزنامه نگاران و تشکر کرد و به بیان کارنامه کاری حسینی پرداخت.

در نهایت از 15 روزنامه نگار زیر تقدیر به عمل‌آمد:

منوچهر احترامی، حسین الهامی، مسعود برزین، علی بهزادی، عطاءالله بهمنش، محمدجواد حجتی کرمانی، انور خامه ای، کامبیز درم بخش، محمد دهقانی آرانی، رضا سیدحسینی، علی اصغر شیرزادی، محمدباقر صدری، هوشنگ کاووسی، غلامرضا کیامهر و مسعود مهاجر

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed