تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: جشنواره

تاریخ ارسال: یکشنبه، 13 بهمنماه 1387  

 

برای نخستین بار در جشنواره رادیو اثر منتخب مخاطبان معرفی می‌شود

 
 

برای نخستین بار در تاریخ جشنواره‌های رادیویی، دردهمین جشنواره بین المللی رادیو اثر منتخب مخاطبان معرفی می شود.  

 
 

برای نخستین بار در تاریخ جشنواره‌های رادیویی، دردهمین جشنواره بین المللی رادیو جشنواره بین‌المللی رادیوو اثر منتخب مخاطبان معرفی می شود.

اکبر محمدی خانی- مسوول بخش برنامه سازی دهمین جشنوارهی بین المللی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: داوران این بخش دو شنوندهی حرفهیی هر یک از شبکه‌های رادیویی هستند که از سوی رادیو ها انتخاب می شوند.

او اضافه کرد: برخی مخاطبان به شبکه ی خاصی علاقه دارند و به عنوان نمونه روزانه دست کم با دو یا سه برنامه آن ارتباط برقراری می‌کنند این افراد را روابط عمومی شبکه‌ها می شناسند و افرادی را از آنان انتخاب و معرفی می کنند ما نیز براساس جدول پخش هر یک از شبکه ها یک یاز برنامه‌های شبکه‌ها را به قضاوت آنان می‌گذاریم.

محمدی خانی ادامه داد: در این بخش تاثیرگذاری برنامه‌ها سنجیده می‌شود و فرم‌هایی که در اختیار داوران قرار می گیرد، چندان براساس ابعاد فنی تنظیم شده اند بلکه چند مورد کلی مانند لحن اجرا و جذابیت ارزیابی می‌شود.

مسوول بخش برنامه سازی دهمین جشنواره بین المللی رادیو با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به این رویداد فرهنگی گفت: پیام، کرج، آوا و نوا از جمله شبکه هایی هستند که سهمیه کامل خود را فرستاد و برخی از شبکه‌های دیگر برنامه های خود را ارسال کرده اند ولی هنوز به دست ما نرسیده ‌است.

او با بیان این که جلسات پیش داوری آثار هشت کمیته آغاز شده است اظهار کرد: برخی کمیته ها متشکل از هفت نفر و برخی دیگر هشت نفره هستند که اعضای آنان براساس معیارهایی چون سابقه تخصص در نوع خاصی از برنامه سازی و یا مقبول بودن برنامه سازی انتخاب شده اند.

مسوول بخش برنامه سازی جشنواره دهم با اشاره به گلایه های برخی از اهالی رادیو از گنجانده شدن بخش اینترنتی به جشنواره گفت: به اعتقاد آنان اینترنت رقیب رادیوست. بنابراین نباید به آن در جشنوارهی رادیو پرداخته شود البته ما به چند علت این حساسیت را مردود داشته ایم چرا که یکی از نقاط ضعف رادیو «فَرّار» بودن این رسانه است بنابراین اگر بتوان با استفادهی بهینه از اینترنت برنامه های رادیویی را روی آن قرار دارد، این آثار ماندگار می شود.

او تاکید کرد: مقایسهی رادیو با تلویزیون،‌اتکای صرف رادیو به صدا یکی از نقاط ضعف این رسانه محسوب می شود اما می توان با استفاده از امکانات اینترنت برخی از اطلاعات برنامه های رادیویی را با تصویرهای متحرک و حتی عکس به مخاطبان منتقل کرد. از سوی دیگر با استفاده از اینترنت می توان ضمن گوش دادن به برنامه های زنده و آرشیویی رادیو، کار خود را انجام دهد.

مسوول بخش برنامه سازی جشنواره دهم در پاسخ به این پرسش ایسنا که برنامه سازی در رادیو در دههی چهارم انقلاب اسلامی به چه سمتی باید سوق پیدا کند، تصریح کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری نسبت به توجه به پیشرفت و عدالت در دههی چهارم،‌ وظیفهی رسانهی ملی،‌ برنامه سازی در این زمینه است در این جهت برنامه سازان هم برای تاثیر گذاشتن برمخاطب تلاش می کنند و هم از آنان تاثیر می پذیرند.

محمد خانی در پایان گفت: پس از مطرح شدن این فرمایش مقام معظم رهبری، جلسات کارشناسی برگزار شده است و نتایج آن تا پایان دههی فجر اعلام می شود که صدا و سیما به عنوان یکی از دستگاه‌های فرهنگی کشور چه برنامه‌هایی را در این زمینه دارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed