تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: دوشنبه، 30 دیماه 1387  

 

روزنامه‌های آمریکایی برای سود بردن از مراسم تحلیف باراک اوباما آماده می‌شوند

 
 

روزنامه‌های آمریکایی برای مراسم تاریخی تحلیف نخستین رییس جمهور سیاه پوست آمریکا با بالا بردن میزان چاپ خود و تدارک امکانات فوق‌العاده توزیع در تلاشند تا فرصت به وجود آمده برای درآمد سریع را از دست ندهند.  

 
 

روزنامه‌های آمریکایی برای مراسم تاریخی تحلیف نخستین رییس جمهور سیاه پوست آمریکا با بالا بردن میزان چاپ خود و تدارک امکانات فوق‌العاده توزیع در تلاشند تا فرصت به وجود آمده برای درآمد سریع را از دست ندهند.

به گزارش ایسنا، ناشران روزنامه‌های نیویورک تایمز، واشنگتن پست و روزنامه‌های سراسر آمریکا برای مراسم سوگند باراک اوباما به عنوان رییس جمهور آمریکا که در ‌٢٠ ماه ژانویه صورت می‌گیرد، در حال برنامه‌ریزی برای فروش میلیون‌ها نسخه ویژه، کتاب و یادبودهای دیگر هستند.

برنامه‌ریزی برای فروش فوق‌العاده پس از تجربه فروش بالای روزنامه‌ها در روز اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صورت می‌گیرد که طی آن نسخه‌های چاپ شده روزنامه‌هایی که خبر پیروزی باراک اوباما را اعلام کردند تا ‌٦٠٠ دلار در سایت حراجی eBay به فروش رفتند.

به گفته‌ یک تحلیلگر روزنامه و رییس Morton Research Inc، این یک فرصت برای سود سریع است و بسیاری از روزنامه‌ها برای آن تلاش می‌کنند.

مراسم تحلیف نخستین رییس جمهور سیاه پوست آمریکا در تاریخ این کشور ممکن است برای ناشرانی که گرفتار کاهش تیراژ انتشارات خود شده‌اند موهبت باشد. صنعت روزنامه که پیش از این با مهاجرت خوانندگان به اینترنت مواجه شده بود اکنون همچنانکه وخیم‌تر شدن بحران اقتصادی فشار بیش‌تری بر بازار تبلیغات وارد می‌کند گرفتار کاهش درآمد شده است.

به گفته یک تحلیلگر رسانه، اگرچه این درآمد یک باره روزنامه‌ها را از این وضعیت نامساعد خارج نمی‌کند اما ممکن است برای نگه داشتن یک خبرنگار یا چند کارمند کافی باشد.

روزنامه‌ اصلی شرکت واشنگتن پست فروشش را در روز بیستم و بیست و یکم ماه ژانویه از ‌٧٥ سنت به دو دلار افزایش می‌دهد. این روزنامه ‌١.7 میلیون نسخه را در چهار چاپ در این دو روز به وسیله‌ کیوسک‌های روزنامه فروشی، دستگاه‌های فروش و فروشندگان خیابانی به فروش می‌رساند؛ روزنامه واشنگتن پست معمولا ‌٥٨٩ هزار نسخه در روزهای هفته چاپ می‌کند.

واشنگتن پست همچنین در حال استخدام صدها فروشنده برای کمک به توزیع بیش از ‌١.5 میلیون چاپ فوق‌العاده روزنامه در طی دو روز است.

شرکت نیویوک تایمز نیز در هجدهم ماه ژانویه مجله ساندی ویژه‌ای چاپ کرده و تیراژ نشریه خود را در ‌٢١ ماه ژانویه حدود ‌٧٥ درصد افزایش داده و به ‌٢.2 میلیون نسخه می‌رساند و روزنامه‌هایش را در بیرون ساختمان مرکزی خود در منتهن می‌فروشد.

این شرکت که در سه ماهه سوم سال ‌٢٠٠٨ ضرر مالی کرد، ‌٢.3 میلیون دلار از فروش نشریات مربوط به انتخابات به دست آورده است.

گانت هم که بزرگ‌ترین ناشر روزنامه این کشور است تا دوم ماه فوریه نشریه‌ای به سبک یو اس ای تودی و با عنوان «اوباما، مسیر تاریخی» به بهای ‌٩٥/٤ دلار خواهد فروخت و روزنامه وال استریت ژورنال شرکت نیوزکورپ نیز در ‌٢٠ ماه ژانویه ‌٢٠ هزار نسخه به تیراژ خود اضافه خواهد کرد.

شیکاگو تریبون که متعلق به شرکت ورشکسته تریبون است و واشنگتن تایمز نیز چاپ خود را افزایش داده و صفحات فوق العاده برای تبلیغات کنندگان اضافه می‌کنند.

خروجی‌های خبری تلویزیونی نیز ایده‌های بزرگی برای مراسم تحلیف دارند. CNN و شبکه فاکس نیوز قصد دارند پوشش خود از این مراسم را برروی نمایشگرهای بزرگ در ساختمان مرکزی نیویورک تایمز نمایش دهند و MSNBC نیز به مشاهده بخش‌های رایگان در سالن‌های سینما در ‌٢١ شهر و در ‌٦٥٠ فروشگاه شرکت Starbucks Corp کمک می‌کند.

بسیاری از وب سایتهای خبری برای آندسته از کسانی که در محل کار خود حضور دارند پوشش ویدیویی زنده از این مراسم را نشان خواهند داد. کانال خبری تعاملی شرکت کام کست برای مشترکان کابل دیجیتالی نیز پوشش پنج شبکه ی خبری را بصورت همزمان نشان خواهد داد و بینندگان با استفاده از کنترل از راه دور می توانند فید صوتی را نیز انتخاب کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed