فراکسیون روابط عمومی و رسانه در مجلس شورای اسلامی تشکیل میشود.
به گزارش خبرنگار فارس قاسم محمدی، نماینده مجلس شورای اسلامی در میزگرد بررسی توانمندیهای روابط عمومی ایران برای ارتقاء سرمایه اجتماعی در اولین روز برگزاری چهارمین سمپوزیم بینالمللی روابط عمومی با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه ایده تشکیل چنین فراکسیونی در مجلس شورای اسلامی با استقبال نمایندگان روبهرو شده و به زودی این فراکسیون کار خود را آغاز خواهد کرد.
وی افزود: امید است با فعال شدن این فراکسیون بخشی از مشکلات روابط عمومیها در عرصه قانونگزاری نیز مرتفع شود.
این نماینده مجلس بهرهگیری روابط عمومیها را از ارزشهای اسلامی ضروری دانست و گفت: با تکیه بر تعالیم اسلامی و رعایت اخلاق میتوان روابط عمومیهای پویا و کارآمدی داشت.
وی افزود: اطلاعرسانی صادقانه آن انتظاری است که از روابط عمومیها وجود دارد. همچنین در این میزگرد عباس زادگان مدیر عامل شرکت بیمه نوین با ارائه طرح ارتباطی در این شرکت گفت: اعتماد سازی فعالیت اصلی روابط عمومیها را تشکیل میدهد که با تقویت آن میتوان سرمایههای اجتماعی را نیز ارتقاء داد.
حسین نصیری قیداری، استاد دانشگاه نیز با تبیین نقش روابط عمومی در توسعه سرمایه اجتماعی گفت: رابطه بین روابط عمومی و سرمایه اجتماعی با اعتماد و اخلاق عجین شده در روابط عمومیها باید بتوانند سرمایه اجتماعی را مدیریت کنند.
وی افزود: افزایش شیوههای ارتباطی بین سازمانها و مخاطبان آنان فینفسه زمینه اعتماد بیشتر را بین آنان فراهم خواهد آورد.