تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: مجلس و مجامع قانون گذاری

تاریخ ارسال: یکشنبه، 29 دیماه 1387  

 

استقبال نمایندگان از تشکیل فراکسیون روابط عمومی و رسانه در مجلس‌

 
 

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه ایده تشکیل فراکسیون روابط عمومی و رسانه در مجلس شورای اسلامی با استقبال نمایندگان روبه‌رو شده و به زودی این فراکسیون کار خود را آغاز خواهد کرد. 

 
 

فراکسیون روابط عمومی و رسانه در مجلس شورای اسلامی تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار فارس قاسم محمدی، نماینده مجلس شورای اسلامی در میزگرد بررسی توانمندی‌های روابط عمومی ایران برای ارتقاء سرمایه اجتماعی در اولین روز برگزاری چهارمین سمپوزیم بین‌المللی روابط عمومی با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه ایده تشکیل چنین فراکسیونی در مجلس شورای اسلامی با استقبال نمایندگان روبه‌رو شده و به زودی این فراکسیون کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: امید است با فعال شدن این فراکسیون بخشی از مشکلات روابط عمومی‌ها در عرصه قانون‌گزاری نیز مرتفع شود.

این نماینده مجلس بهره‌گیری روابط عمومی‌ها را از ارزش‌های اسلامی ضروری دانست و گفت:‌ با تکیه بر تعالیم اسلامی و رعایت اخلاق می‌توان روابط عمومی‌های پویا و کارآمدی داشت.

وی افزود: اطلاع‌رسانی صادقانه آن انتظاری است که از روابط عمومی‌ها وجود دارد. همچنین در این میزگرد عباس زادگان مدیر عامل شرکت بیمه نوین با ارائه طرح ارتباطی در این شرکت گفت: اعتماد سازی فعالیت اصلی روابط عمومی‌ها را تشکیل می‌دهد که با تقویت آن می‌توان سرمایه‌های اجتماعی را نیز ارتقاء داد.

حسین نصیری قیداری، استاد دانشگاه نیز با تبیین نقش روابط عمومی‌ در توسعه سرمایه اجتماعی گفت:‌ رابطه بین روابط عمومی‌ و سرمایه اجتماعی با اعتماد و اخلاق عجین شده در روابط عمومی‌ها باید بتوانند سرمایه اجتماعی را مدیریت کنند.

وی افزود: افزایش شیوه‌های ارتباطی بین سازمان‌ها و مخاطبان آنان فی‌نفسه زمینه اعتماد بیشتر را بین آنان فراهم خواهد آورد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed