تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سازمان‌های شهری

تاریخ ارسال: جمعه، 27 دیماه 1387  

 

تاسیس یک دفتر خدمات الکترونیکی به ازای هر ناحیه شهرداری

 
 

تاسیس دفاتر خدمات الکترونیکی یکی از اقدامات موثری بود که شهرداری تهران انجام داد که مراحل قانونی طرح طی شده و آیین‌نامه‌های مربوطه و تعرفه خدمات به تصویب رسیده است. 

 
 

تاسیس دفاتر خدمات الکترونیکی یکی از اقدامات موثری بود که شهرداری تهران انجام داد که مراحل قانونی طرح طی شده و آیین‌نامه‌های مربوطه و تعرفه خدمات به تصویب رسیده است.

علی‌اصغر قائمی - مدیر عامل سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران - در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: دفاتر خدمات الکترونیکی در حوزه شهرسازی، حمل و نقل، خدمات شهری و تمام حوزه‌هایی که شهرداری با مردم در ارتباط است محل تعامل مردم با شهرداری خواهند بود.

او ادامه داد: از دی‌ماه سال گذشته در هر منطقه یک دفتر پایلوت را تاسیس کرده‌ایم تا اصلاحات لازم در امور آن‌ها انجام شود و طبق برنامه اولیه پیش‌بینی می‌کنیم در تهران به ازای هر ناحیه شهرداری یک دفتر تاسیس شود که در حال حاضر نیازها را با 70 دفتر تاسیس شده تقریبا جوابگو هستیم.

وی افزود: این دفاتر تعداد نقاط دسترسی مردم را از 22 منطقه به 70 منطقه افزایش داده و ضمن این که شهرداری جایگاه نظارتی و حاکمیتی خود را حفظ می‌کند، انجام خدمات توسط خود مردم انجام خواهد شد که این سرعت کار و نیز دقت و کیفیت را بالا برده و فساد اداری موجود در سیستم‌های قدیمی را با حضور بخش خصوصی که به دلیل حفظ منافع و پایداری خود سلامت کاری را افزایش می‌دهند، از بین برده است.

به گفته وی خدمات‌رسانی در حوزه‌ های یاد شده از شهریورماه که این دفاتر راه‌اندازی شده تا کنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته وضعیت بسیار مطلوب‌تری داشته‌ است به طوریکه در برخی از خدمات نیاز به مراجعه حضوری نیست و کارها به صورت اینترنتی انجام می‌شود اما در برخی زمینه‌ها مثل گرفتن پروانه ساختمان حضور متقاضی الزامی است.

مدیر عامل سازمان ICT شهرداری تهران گفت: از آنجا که حوزه شهرسازی و معماری شهرداری بیش از 70 درصد از تعاملات مردم را به خود اختصاص داده است، این دفاتر را در ابتدا در حوزه شهرسازی راه‌اندازی کردیم البته درحال حاضر کارهای دیگری مثل طرح ترافیک نیز در این دفاتر صورت می‌گیرد.

به گفته او همه شهروندان ممکن است که امکان دسترسی به اینترنت را نداشته باشند و این دفاتر کمک می‌کند که این کمبود هم مرتفع شود اما در آینده هم این مسیر ادامه خواهیم یافت.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed