تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون دیجیتالی

تاریخ ارسال: جمعه، 27 دیماه 1387  

 

تولید تلویزیون‌های سه‌‌بعدی افزایش می‌یابد

 
 

نتایج حاصل از یک مطالعه جدید نشان داد، در حالی که گیرنده‌های تلویزیون از محبوب‌ترین دستگاه‌های الکترونیکی در سراسر دنیا به‌حساب می‌آیند، فروش تلویزیون‌های LCD در سال 2009 میلادی تنها 19 درصد رشد خواهد داشت.  

 
 

نتایج حاصل از یک مطالعه جدید نشان داد، در حالی که گیرنده‌های تلویزیون از محبوب‌ترین دستگاه‌های الکترونیکی در سراسر دنیا به‌حساب می‌آیند، فروش تلویزیون‌های LCD در سال 2009 میلادی تنها 19 درصد رشد خواهد داشت.

به گزارش فارس به نقل از اینفورمیشین‌ویک، طبق نتایج این مطالعات که در شرکت تحقیقاتی DisplaySearch انجام شده، میزان فروش تلویزیون‌های LCD در سال 2008 میلادی 29 درصد رشد داشته است که کارشناسان بروز مشکلات اقتصادی و کاهش نقدینگی کاربران برای خرید محصولات الکترونیکی جدید را علت اصلی این کاهش در سال جاری میلادی می‌دانند.

علاوه بر تلویزیون‌های LCD، احتمال می‌رود که فروش گیرنده‌های تلویزیونی پلاسما نیز در سال جاری میلادی کاهش یابد. در حالی که میزان فروش تلویزیون‌های پلاسما در سال گذشته 24 درصد رشد داشته است، احتمال می‌رود این رقم برای سال 2009 به 5 درصد برسد.

این کاهش‌ها باعث شده است تا تولیدکنندگان تلویزیون در سراسر دنیا به منظور جذب هرچه بیشتر مردم، به دنبال روش‌های جدید از جمله تولید تلویزیون‌های سه‌بعدی باشند.
این شرکت‌ها در نمایشگاه CES 2009 نسل جدید تلویزیون‌های سه‌بعدی را به نمایش گذاشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به تلویزیون پلاسما سه‌بعدی پاناسونیک با اندازه 103 اینچ اشاره کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed