تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دسترسی به اینترنت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 25 دیماه 1387  

 

استفاده از اینترنت در آمریکای لاتین رشد کرد

 
 

بر اساس بررسی‌ها عواملی مانند رایانه‌های ارزان قیمت بیش‌تر و توسعه شبکه باند پهن به افزایش استفاده از اینترنت در آمریکای لاتین کمک کرده است. 

 
 

بر اساس بررسی‌ها عواملی مانند رایانه‌های ارزان قیمت بیش‌تر و توسعه شبکه باند پهن به افزایش استفاده از اینترنت در آمریکای لاتین کمک کرده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش میامی هرالد، توسعه اخیر کاربران اینترنت در آمریکای لاتین چشمگیر بوده است.

به عنوان مثال در سال 2007 در حدود 5.4 میلیون نفر یا در حدود 12 درصد از جمعیت 45 میلیون نفری کلمبیا به شمار کاربران اینترنت این کشور اضافه شدند که یک افزایش 80 درصدی در شمار کاربران اینترنت کلمبیا در آن سال به شمار آمد.

در سال 2007 برزیل 7.4 میلیون نفر (17 درصد رشد)، مکزیک بیش از 2.2 میلیون نفر (11 درصد رشد) و ونزوئلا 1.58 میلیون (38 درصد رشد) به شمار جمعیت کاربران اینترنت خود افزودند.

کاربران اینترنت جدید در این منطقه جذب برنامه‌هایی مانند ایمیل و پیام فوری و دسترسی سریع به اخبار و اطلاعات در اینترنت شدند اما امکاناتی مانند شبکه‌های اجتماعی، پرداخت آنلاین صورتحساب و سرگرمی‌های دیجیتال نیز در میان آن‌ها محبوب بودند.

بر اساس پیش‌بینی این بررسی، شمار کاربران اینترنت در این منطقه از بیش از 100 میلیون نفر که در حال حاضر وجود دارند ظرف پنج سال آینده به 160 میلیون نفر خواهد رسید.

بسیاری از شرکت‌های اینترنتی در حال حاضر در آمریکای لاتین حضور داشته و با تمرکز قرار دادن سایت‌هایی مانند فوتبال، آهنگ و شبکه اجتماعی که مخاطبان منطقه آمریکای لاتین را جذب می‌کنند در حال تثبیت موقعیت خود برای به دست‌ آوردن سهمی از بازار اینترنت به سرعت در حال رشد در این منطقه هستند.

این شرکت‌ها با قرار دادن تبلیغات نمایشی در این سایت‌ها و با استفاده از لینک‌های جست‌وجوی اسپانسر شده و فهرست محلی ویژه برای محصولاتی که برای فروش عرضه شده‌اند و سایر فعالیت‌های دیگر درآمد کسب می‌کنند.

به عنوان مثال یاهو پرتال‌هایی با محتوای محلی در آرژانتین، برزیل، کلمبیا، شیلی، مکزیک، پرو و ونزوئلا ارایه و پیش‌بینی می‌کند در مقایسه با 10 درصد افزایش بازار اسپانیایی زبان‌های آمریکا و پنج درصد برای کل بازار آمریکا، کاربران آمریکای لاتین این شرکت در سال جاری میلادی 30 درصد رشد کنند.

گوگل نیز که سایت‌های شبکه اجتماعی مانند اورکات و یوتیوب و همچنین Blogger.com را دارد بزرگ‌ترین سهم را در بازار اینترنت آمریکای لاتین دارد. طبق آمار 2008 منتشر شده توسط کام اسکار، گوگل و سایت‌های آن در سال گذشته میلادی بیشترین بازدیدکننده را در آمریکای لاتین داشتند و پس از این شرکت سایت‌های مایکروسافت، یاهو و ویکی پدیا قرار گرفتند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed