تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: report

تاریخ ارسال: سه شنبه، 24 دیماه 1387  

 

اینترنت اپراتور سوم با سرعت 7.2 مگابیت در ثانیه

 
 

گزارش خبرگزاری فارس از خدمات اتصالات برنده رسمی مزایده اپراتور سوم 

 
 

خبرگزاری فارس - اپراتور اماراتی اتصالات یکی دیگر از اپراتورهای منطقه خاورمیانه است، این اپراتور روز گذشته بطور رسمی برنده مزایده اپراتور سوم تلفن همراه اعلام شد، اتصالات هم اکنون در فهرست 500 شرکت برتر جهان در رتبه 140 قرار دارد.

به گزارش فارس، این شرکت از لحاظ درآمد و میزان سرمایه گذاری در میان شرکت های خاورمیانه ای در رتبه ششم است. اتصالات همچنین مهم ترین شرکت تجاری غیرنفتی امارات محسوب می شود.

اتصالات از جمله اولین اپراتورهای جهان و اولین اپراتور در خاورمیانه بود که از دسامبر سال 2003 ارائه خدمات نسل سوم تلفن همراه را آغاز کرد. این شرکت در سال 2005 شبکه خود را به HSPA یا شبکه نسل 3.5 تلفن همراه ارتقا داد تا بتواند تبادل دیتا را با سرعت بالاتری امکان پذیر کند. اتصالات در زمینه های مختلفی مانند ارائه خدمات تلفن ثابت و همراه، اینترنت پرسرعت و ... فعال است.

از جمله خدمات این شرکت می توان به WAP, GPRS, 3G, MMS, Push To Talk و سرویس های ویژه برای کاربران گوشی های بلاک بری اشاره کرد.

ضریب نفوذ اتصالات در امارات از مرز 140 درصد گذشته و تعداد مشترکان خدمات مختلف آن در 17 کشور آسیایی و آفریقایی جهان به 74 میلیون نفر می رسد. از این میان حدود 24.2 میلیون نفر مشترک خدمات تلفن همراه اتصالات هستند. این اپراتور امیدوار است تا سال 2010 در فهرست 20 اپراتور برتر جهان قرار بگیرد.

سرمایه اتصالات در جولای سال 2008 معادل 38.7 میلیارد دلار و درآمد خالص آن در سال مالی 2007 – 2008 برابر 5.815 میلیون دلار اعلام شده است.

خدمات ارزش افزوده

Push-to-Talk: با استفاده از این سرویس می توانید گوشی خود را به یک دستگاه تاکی - واکی مبدل کرده و به راحتی با آن با یک یا چند نفر مکالمه کنید. هزینه استفاده از این سرویس به ازای مکالمه با چند نفر معادل 0.30 درهم و به ازای مکالمه با یک نفر معادل 0.15 درهم در دقیقه است.

تحدث: با استفاده از این سرویس می توانید کلمه یا جمله ای را از عربی به انگلیسی یا بالعکس ترجمه کنید. برای این کار تنها کافی است آن را به شماره 1002 پیامک بزنید. هزینه استفاده از خدمات یاد شده به ازای هر پیامک 60 فلس است. ( هر 100 فلس معادل یک درهم امارات است)

تخفیف ویژه در مکالمات بین المللی: با استفاده از سرویس Global Friends & Family هزینه مکالمه با سه شماره منتخب بین المللی برای مشترک تا 20 درصد کاهش می یابد. به عنوان مثال این هزینه در مورد ایران در ساعات اوج مکالمه از 2.40 درهم در دقیقه به 1.92 درهم کاهش می یابد.

پیام گیر صوتی: در صورتی که کاربر در دسترس نبوده یا قادر به پاسخگویی نباشد، پیام های تماس گیرندگان در صندوق پستی صوتی وی ضبط می شوند. این دو سرویس در دو نوع ارائه می شود. نوع اول امکان ضبط 15 پیام یک دقیقه ای برای سه روز و نوع دوم امکان ضبط 30 پیام 90 دقیقه ای به مدت 14 روز را فراهم می آورد. هزینه هر دو نوع این سرویس بسته به زمان دریافت پیام از 0.09 تا 0.30 درهم در دقیقه متغیر است.
ایمیل همراه: سرویسی برای دسترسی به پیام های پست الکترونیک AOL، جیمیل و ... بر روی گوشی بدون محدودیت به ازای پرداخت 45 درهم در ماه.

سرویس های مکانی: خدماتی برای پی بردن به محل جغرافیایی حضور کاربر و سرویس ها و خدمات مختلف در دسترس در آن منطقه خاص. هزینه استفاده از این سرویس بسته به خدمات ارائه شده از 0.18 تا 0.80 درهم به ازای هر سرویس در نوسان است.

تماس ویدیویی: هزینه این نوع تماس ها در داخل امارات 0.60 درهم در دقیقه است.
MMS : هزینه این سرویس به ازای هر 50 کیلوبایت در داخل امارات 0.45 درهم و برای مشترکان بین المللی 1.80 درهم است. هر MMS را می توان با پرداخت 0.45 درهم به ازای هر 50 کیلوبایت برای آدرس های ایمیل ارسال کرد.

اینترنت پرسرعت همراه : با استفاده از این سرویس سرعت بارگذاری دیتا بر روی گوشی به حداکثر 7.2 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود حداکثر به 1.9 مگابیت در ثانیه می رسد. هزینه این خدمات یک فلس به ازای هر کیلوبایت است.

تلویزیون همراه: مشترکان سرویس های نسل سوم اتصالات با پرداخت 39 درهم در ماه می توانند بدون محدودیت از طریق گوشی خود به برنامه های چند شبکه تلویزیونی محلی و بین المللی دسترسی داشته باشند.

MobileCam: با استفاده از این سرویس می توانید یک دوربین دیجیتال بی سیم را در یک مکان خاص قرار دهید و از طریق گوشی تلفن همراه خود تصاویر آن را از هر نقطه ای مشاهده کنید. این دوربین می تواند تا 18 ساعت تصویر را به حافظه اش بسپارد و کاربر می تواند از طریق گوشی خود از راه دور بر روی تصاویر زوم کرده و حتی دوربین را به سمت بالا و پایین یا چپ و راست حرکت دهد. این سرویس در داخل امارات و در 30 کشور دیگر جهان در دسترس است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed