تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن ثابت

تاریخ ارسال: یکشنبه، 22 دیماه 1387  

 

یک چهارم خانوارهای اروپایی از تلفن‌ ثابت استفاده نمی‌کنند

 
 

در حال حاضر بیش از یک چهارم خانوارهای اروپایی دیگر از تلفن‌های خطوط ثابت استفاده نمی‌کنندو تمامی ارتباطات خود را از طریق تلفن‌های همراه‌انجام می‌دهند؛همچنین حدود یک پنجم از مردم این قاره تماس‌های تلفنی خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند.  

 
 

در حال حاضر بیش از یک چهارم خانوارهای اروپایی دیگر از تلفن‌های خطوط ثابت استفاده نمی‌کنندو تمامی ارتباطات خود را از طریق تلفن‌های همراه‌انجام می‌دهند؛همچنین حدود یک پنجم از مردم این قاره تماس‌های تلفنی خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند.

به گزارش فارس به نقل از مرجنت، بدون شک اتحادیه اروپا یکی از مناطق پیشروی دنیا در توسعه صنعت فناوری اطلاعات است.

بعد از ورود نسل سوم تلفن‌های همراه به بازارهای جهانی، بیشتر کشورهای جهان در جهت توسعه سرویس‌های خدماتی وارد رقابتی شدید، با این سیستم جدید شدند.

به طور مثال بیشتر کشورها برای افزایش سرعت اینترنت در تلفن‌های همراه نسل سوم، و گسترش ظرفیت انتقال اطلاعات، در حال رقابتی سخت هستند.

هم اکنون اروپایی‌ها از لحاظ ارائه سرویس پهنای باند اینترنت به تلفن‌های همراه نسل سوم، در صدر دیگر مناطق دنیا قرار دارند.

HSDPA، یکی از سیستم‌هایی است که اخیرا وارد بازارهای جهانی شده است. این سیستم که مخفف عبارت High-Speed Downlink Packet Access است، روی موبایل‌های نسل سوم نصب می‌شود و به کمک آن، حجم انتقال اطلاعات از طریق گوشی‌های تلفن همراه به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد.
تنها در ماه ژوئن سال گذشته میلادی، شرکت وودافون بیش از 6/1 میلیون دستگاه از این سیستم را به فروش رساند.

همچنین طی همین مدت، شرکت "3"، حدود یک میلیون دستگاه، شرکت تلفونیکا بیش از 323 هزار دستگاه، شرکت "تی موبایل" حدود 254 هزار دستگاه و شرکت "ارنج" بالغ بر 184 هزار دستگاه از این سیستم جدید را به فروش رساند.

به گزارش فارس در حال حاضر در تمام قاره اروپا بیش از 8/910 میلیون حق اشتراک تلفن همراه وجود دارد که بیش از 5/101 میلیون نفر از آنها از تلفن‌های همراه نسل سوم استفاده می‌کنند که که 1/11 درصد از مشترکان خطوط تلفن همراه در اروپا را شامل می‌شود.

طبق آمارهای ارائه شده، تعداد اشتراک‌های تلفن همراه نسل سوم، در کشورهایی نظیر سوئد، نروژ و ایتالیا بسیار بالا بوده و بالغ بر 25 درصد است.

GSMA، اتحادیه جهانی صنعت موبایل، در گزارشی عنوان کرده است که ارزش بازار پیام کوتاه (SMS) در اتحادیه اروپا طی سال 2007 با رشدی 40 درصدی به بیش از 7 میلیارد یورو (9/10میلیارد دلار) رسید.

در همین راستا طی سال 2007، اپراتورهای تلفن‌های همراه در اتحادیه اروپا برای افزایش خدمات و توسعه شبکه‌های خود بیش از 20 میلیارد یورو (31 میلیاد دلار) در این صنعت سرمایه‌گذاری کردند.

در واقع می‌توان گفت شهروندان اروپایی بسیار سریع‌تر از دیگر مناطق جهان، فناوری تلفن‌های همراه نسل سوم را پذیرفتند.

تنها طی ماه آوریل تعداد مشترکان تلفن‌های همراه نسل سوم به بیش از 112 میلیون نفر رسید که این تعداد مشترک حدود 5/22 درصد از کل جمعیت اروپا را تشکیل می‌دهد. این در حالیست که تعداد مشترکان تلفن‌های همراه نسل سوم در آمریکا و کانادا، حدود 18.4 درصد و در منطقه آسیا و اقیانوسیه تنها 3.7 درصد است.

یکی از عواملی که در توسعه صنعت فناوری اطلاعات در اروپا نقش بسزایی داشته، رقابت شدید شرکت‌های عرضه‌کننده این گونه خدمات است.

به گزارش فارس هم اکنون برخی از شرکت‌های ارتباطاتی این قاره در تلاش هستند تا پروژه بیمارستان‌های مجازی و یا بهداشت و سلامت الکترونیکی را گسترش دهند.
این پروژه در کشورهایی نظیر فرانسه و پرتغال با جدیت در حال پیگیری است و شاید در آینده‌ای نه چندان دور، این فناوری جای بیمارستان‌های پیشرفته و بزرگ را بگیرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed