بررسی بیش از 27 هزار کاربر اینترنت در 16 کشور نشان داد زنان خانهدار انگیسی تقریبا نیمی از وقت آزاد خود (47 درصد) را برای گشت و گذار در اینترنت صرف میکنند.
به گزارش ایسنا، بر اساس این بررسی که توسط گروه اطلاعات بازار جهانی TNS انجام گرفت، یک پاسخ دهنده معمولی در چین 44 درصد از وقت آزاد خود را در اینترنت سپری میکند که تقریبا سه برابر زمان یک پاسخ دهنده معمولی دانمارکی محسوب میشود.
به طور متوسط در تمامی کشورهای مورد بررسی افراد زیر 25 سال 36 درصد از زمان فراغت خود را در اینترنت میگذرانند؛ در چین افراد زیر 25 سال مدعیاند این زمان برای آنها 50 درصد است.
بر اساس یافتههای این بررسی که به مقایسه اعتقاد کاربران به رسانههای سنتی در برابر رسانههای آنلاین پرداخته بود، مردم انگلیس در میان 16 کشور کمترین اعتماد را به اخبار روزنامه داشتند به طوری که تنها 23 درصد آنها روزنامهها را بسیار قابل اعتماد دانستند در حالی که فنلاندی با وجود 69 درصد از پاسخدهندگانی که روزنامهها را بسیار قابل اعتماد توصیف کردند در میان 16 کشور در صدر قرار گرفتند.