تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون دیجیتالی

تاریخ ارسال: شنبه، 14 دیماه 1387  

 

ادغام تلویزیون و اینترنت با اقبال عمومی مواجه می‌شود

 
 

نتایج یک بررسی گسترده نشان می دهد اگرچه اهمیت اینترنت روز به روز در حال افزایش است، اما تلویزیون هنوز بیش از اینترنت مورد توجه عمومی است و از جمله تبلیغات تلویزیونی هنوز پربیننده تر از تبلیغات آنلاین است.  

 
 

نتایج یک بررسی گسترده نشان می دهد اگرچه اهمیت اینترنت روز به روز در حال افزایش است، اما تلویزیون هنوز بیش از اینترنت مورد توجه عمومی است و از جمله تبلیغات تلویزیونی هنوز پربیننده تر از تبلیغات آنلاین است.

به گزارش فارس به نقل از اینفورمیشن ویک، همین بررسی که توسط موسسه Deloitte در آمریکا انجام شده حاکیست 60 درصد مردم به تبلیغات تلویزیونی و 50 درصد به تبلیغات آنلاین و همین طور تبلیغات نشریات توجه دارند.

در همین حال 60 درصد مردم نیز تصریح کرده اند که دوست دارند تلویزیون های آنها از قابلیت دسترسی به سرویس های مختلف اینترنتی برخوردار باشد. 59 درصد انان به طور آنلاین موسیقی گوش می کنند و 52 درصد بر روی اینترنت ویدیو تماشا می کنند.

یک سوم شرکت کنندگان در این پژوهش گفته اند که از گوشی هایشان برای امور تفریحی استفاده می کنند. این رقم در میان افراد 14 تا 25 ساله بیش از 50 درصد است.

انجام دهندگان این تحقیق معتقدند با توجه به علاقه عمومی به افزوده شدن امکان دسترسی به اینترنت به تلویزیون در آینده شاهد تحقق این امر خواهیم بود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed