نتایج یک بررسی گسترده نشان می دهد اگرچه اهمیت اینترنت روز به روز در حال افزایش است، اما تلویزیون هنوز بیش از اینترنت مورد توجه عمومی است و از جمله تبلیغات تلویزیونی هنوز پربیننده تر از تبلیغات آنلاین است.
به گزارش فارس به نقل از اینفورمیشن ویک، همین بررسی که توسط موسسه Deloitte در آمریکا انجام شده حاکیست 60 درصد مردم به تبلیغات تلویزیونی و 50 درصد به تبلیغات آنلاین و همین طور تبلیغات نشریات توجه دارند.
در همین حال 60 درصد مردم نیز تصریح کرده اند که دوست دارند تلویزیون های آنها از قابلیت دسترسی به سرویس های مختلف اینترنتی برخوردار باشد. 59 درصد انان به طور آنلاین موسیقی گوش می کنند و 52 درصد بر روی اینترنت ویدیو تماشا می کنند.
یک سوم شرکت کنندگان در این پژوهش گفته اند که از گوشی هایشان برای امور تفریحی استفاده می کنند. این رقم در میان افراد 14 تا 25 ساله بیش از 50 درصد است.
انجام دهندگان این تحقیق معتقدند با توجه به علاقه عمومی به افزوده شدن امکان دسترسی به اینترنت به تلویزیون در آینده شاهد تحقق این امر خواهیم بود.